loading
در حال بررسی درخواست شما
تا 2023 با زینسبرگر
تا 2023 با زینسبرگر

تا ۲۰۲۳ با زینسبرگر

مانوئلا زینسبرگر اتریشی قرار جدید بلند مدتی را با آرسنال به امضا رساند. 
 
این دروازه بان 25 ساله  سال 2019 از بایرن مونیخ به جمع توپچی ها اضافه شد و از آن زمان تاکنون 32 بار با پیراهن تیم به میدان رفته ، 12 کلین شیت داشته و 3 بار هم موفق به مهار پنالتی شده است. 
 
زینسبرگر پس از بستن این قرارداد با سایت رسمی مصاحبه ای داشت و گفت: " باور نکردنیست. خوشحالم. بازیکنان در ترکیب تیممان داریم و فکر میکنم کارکنان و مربیان اینجا هم شرایط تیم را باورنکردنی کردند. از اینکه این قرارداد را بستیم خیلی خوشحالم. فکر میکنم که مهم است به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم و بازیکنان جوان تیممان را پرورش دهیم. همچنین فکر میکنم توازن خوبی در تیم هست که هم بازیکنان باتجربه را داریم هم بازیکنان جوان. این توازن بین بازیکنان باتجربه و جوان به من اعتماد به نفس میدهد بنابراین من مشتاقم ادامه این راه هستم." 
 
"دیدن پتانسیلی که در تیممان داریم و اینکه تا چه حد میتوانیم پیش برویم باعث شده من منتظر باشم و بخواهم همه چیزهایی که در آینده پیش رویمان است ببینم. اینکه  به تمرینات بروم و کیفیتی که در تیممان هست ببینم باورکردنش سخت است."
 
جو مونتمورو هم در مورد این قرارداد گفت:  "ما او را به عنوان یک دروزه بان جوان اما با تجربه ملی زیاد به اینجا آوردیم و چیزی که مشخص است او در یکی از بهترین تیم های جهن یعنی بایرن مونیخ حضور داشته .اینکه بتوانیم باز هم با او کار  کنیم و در پیشرفتش به او کمک کنیم بسیار هیجان انگیز است. او بازیکن ویژه ای برای گروه نیز هست."
 
" مانو دروازه بانی به روز است که سبک خاص خودش را دارد. او با پا هم واقعا به خوبی از پس کنترل توپ بر می آید. علاوه بر کیفیت بازی باید از اخلاق و رفتار او هم تعریف کرد. همه اینها برای تیم ارزشمند هستند و همگی از اینکه او را در باشگاه داریم خوشحال هستیم."
 
" یکی از دلایلی که قرارداد را بلند مدت بستیم این است که دوست داریم دروازه بانانمان را برای مدتی طولانی در اختیار داشته باشیم. این بخش مهمی ایجاد یک ترکیب با ثبات و پایداراست. این برای ما بسیار بسیار مهم است و خیلی خوشحالیم که برای چند سال دیگر او را در ترکیب داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰