loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی 3 آرسنال 0  The Fa WSL
چلسی 3 آرسنال 0  The Fa WSL

چلسی ۳ آرسنال ۰ The Fa WSL

شب گذشته تیم بانوان آرسنال ساعات سختی را سپری کرد و با سه گل از حریف لندنی خود شکست خورد. 
 
نوئل ماریتز که مدت ها با مصدومیت دستوپنجه نرم میکرد بلاخره به ترکیب تیم بازگشت. ویلیلمز به جای زینسبرگر در دروازه ایستاد و کیتلین فورد که در دیدار قبل به منچسترسیتی گل زده بود به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو شانس بازی را از دست داد. 
 
چلسی که در کینگزمیدو میزبان توپچی ها بود بازی را پرقدرت شروع کرد و از همان ثانیه های نخست حملاتش را روی دروازه آرسنال شروع کرد اما ما توانستیم در زمین خود به خوبی جلو حملات این تیم ایستادگی کنیم. 
 
یکی از فرصت های آرسنال روی همکاری خوب مک کیب و میدیما صورت گرفت. میدیما دو مدافع چلسی را پشت سر گذاشت اما نتوانست از پس دروازه بان قدر چلسی یعنی برگر بربیاید و او به خوبی شوت مهاجم هلندی توپچی ها را مهار کرد. 
 
در ادامه هم یاران آرسنال توانستند چند بار مدافعین چلسی را جا بگذارند اما نتوانستند موقعیت خطرناکی را روی دروازه ی میزبان ایجاد کنند. 
 
نیمه ی دوم برعکس نیمه اول دنبال شد. سه دقیقه پس از شروع این نیمه هاردر توانست گوشه دروازه ی زینسبرگر را هدف بگیرد و گل اول چلسی را به ثمر برساند.
 
ده دقیقه بعد روی پاس خوب کربی به محوطه ی جریمه موقعیت مناسب گلزنی برای هاردر ایجاد شد و او هم توانست دومین گل تیمش را به ثمر برساند. 
 
دقیقه 90 فران کربی با جا گذاشتن مدافعین آرسنال و ویلیلمز سومین گل چلسی را به ثمر رساند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
با این شکست آرسنال همچنان در رتبه چهارم جدول قرار دارد. توپچی ها از 13 بازی 23 امتیاز کسب کردند. چلسی هم از 14 بازی 35 امتیاز دارد و صدرنشین است. 
 
بازی بعدی آرسنال یکشنبه خارج از خانه و مقابل استون ویلا خواهد بود.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۸۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰