loading
در حال بررسی درخواست شما
از همین حالا آینده‌ی الکساندر لاکازت در آرسنال مشخص شده است
از همین حالا آینده‌ی الکساندر لاکازت در آرسنال مشخص شده است

از همین حالا آینده‌ی الکساندر لاکازت در آرسنال مشخص شده است

چهار سال و نیم از آرسنالی شدن لاکازت می‌گذرد، و به نظر می‌رسد پس از تابستان او را در پیراهن آرسنال نبینیم. توپچی‌ها درصورت ارائه پیشنهاد مورد قبول با خروج او موافق هستند.
تابستان گذشته نیز با توجه به علاقه اتلتیکومادرید و آاث رم، لاکازت به درهای خروجی باشگاه بود، اما این باشگاه‌ها به‌علت محدود بودن بودجه نقل و انتقالاتشان پیشنهاد درخور توجهی به آرسنال ارائه نکردند.
مهاجم فرانسوی در ٢٩ مرتبه‌ای که در این فصل به میدان رفته ١٠ گل به ثمر رسانده، که ٨ مورد از این گل‌ها در لیگ برتر وارد دروازه شده‌اند. لاکازت در سال ٢٠١٧ و رونمایی از ورودش به باشگاه گفته بود: «در دوران کودکی‌ام و به لطف مهاجم سابق تیم تیری آنری و دیگر فرانسوی‌های تیم، من هم همواره رویای پوشیدن این پیراهن را داشته‌ام و این رویا حالا محقق شده است. من به باشگاه‌های ریشه‌دار علاقه‌مندم و اینکه سرمربی برای مدتی طولانی در اینجا بوده نشان دهنده ثبات این باشگاه است. حضور چند بازیکن فرانسوی در آرسنال موجب می‌شود راحت‌تر با شرایط وفق پیدا کنم.»
شاید لاکازت در زمینه گل‌زنی پا جای پای آنری نگذاشته باشد، اما از تابستان ٢٠١٧ که لیون را به مقصد شمال لندن ترک کرد، تأثیر قابل توجهی در تیم داشته است.
فوتبال لاندن گزینه‌های احتمالی لاکازت در تابستان پیش‌رو را بررسی می‌کند، و این‌که چه انتخاب‌هایی برای مهاجم فرانسوی‌ وجود دارند.
اتلتیکومادرید
اتلتیکو پیش از پیوستن لاکازت به آرسنال در تلاش برای جذب لاکازت بوده و طبق شایعات این علاقه همچنان پابرجاست و این تابستان نیز برای جذب او اقدام خواهند کرد.
لاکازت در همان سال با صدرنشین فعلی لالیگا به توافق رسیده بود اما بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی اتلتیکو این قرارداد نیز لغو شد.
دیگو سیمئونه تابستان گذشته نیز برای جذب لاکازت اقدام کرد اما سرانجام با موسی دمبله از لیون به توافق رسیدند.
حالا که یک سال بیشتر از قرارداد لاکازت باقی نمانده، اتلتیکو می‌تواند با قیمت به مراتب پایین‌تری او را جذب کند.
موناکو
شایعاتی مبنی بر بازگشت مهاجم ٢٩ ساله به فرانسه مطرح شده، و از موناکو به‌عنوان مقصد احتمالی او در لیگ ١ یاد می‌شود.
موناکو در جدول حال حاضر لیگ ١ در رتبه چهارم قرار گرفته و به‌تازگی نیز پاریسن ژرمن را از مقابل برداشته در تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در ١٢ بازی پیش‌رو است.
با حضور سسک فابرگاس بازیکن سابق آرسنال و ویتو مانون ترکیب قدرتمندی را در اختیار دارند و لاکازت می‌تواند از حضور مداوم در نوک پیکان خط حمله اطمینان داشته باشد.
رم
تابستان گذشته از سوی پایتخت‌نشینان سری آ پیشنهادی برای جذب لاکازت ارسال شده بود و این تابستان هم ممکن است این علاقه ادامه پیدا کند.
طبق گزارش‌های نشریات ایتالیایی، لاکازت توسط چند واسطه به رم پیشنهاد شده اما درحال حاضر رقم انتقال و دستمزد به‌ نسبت بالای او مانع اصلی بر سر انجام این انتقال است.
اما همانطور که گفته شد، رقم انتقال او نسبت به فصل گذشته به‌واسطه ورود لاکازت به فصل آخر قراردادش با آرسنال می‌تواند دچار کاهش قابل توجهی شود.
اگر لاکازت به حضور در سری آ علاقمند باشد رم می‌تواند با رقم خیلی مناسبی او را در ترکیب خود داشته باشد.
تمدید قرارداد؟
شاید مذاکره برای تمدید قرارداد لاکازت و ماندن او در استادیوم امارات بعیدترین گزینه ممکن باشد.
تمدید قرارداد با او که در آستانه ورود به چهارمین دهه زندگی خود است از نظر اقتصادی‌ توجیه مناسبی ندارد، و این درحالی است که آرسنال تابستان قبل قرارداد اوبامیانگ ٣١ ساله را تمدید کرد و ویلیان ٣٢ ساله را نیز به ترکیب تیم اضافه کرد.
آرسنال در این سال‌ها از اشتباهاتش درس گرفته و فوتبال لاندن معتقد است تمدید قرارداد با لاکازت بعید به‌نظر می‌رسد، چراکه می‌تواند مبلغ قابل قبولی را با فروش او در این تابستان به بودجه نقل و انتقالاتی خود اضافه کند
آرتتا در ژانویه درمورد وضعیت لاکازت گفته بود: «ما در تابستان مذاکرات‌مان را انجام خواهیم داد. درحال حاضر مذاکراتی درمورد وضعیت قرارداد او انجام نداده‌ایم. من از عملکرد او، گل‌هایی که می‌زند و فرم و انرژی‌ای که درحال حاضر دارد بسیار راضی هستم. او باید این روند را ادامه دهد.»
احتمالن در این تابستان شاهد خروج بسیاری از بازیکنان باشیم و با ورود همزمان لاکازت و انکتیا به سال آخر قراردادشان، آرسنال تابستان شلوغی را بابت ورودی‌ها و خروجی‌های ترکیب پیش‌رو خواهد داشت و اولویت فعلی ادو به‌عنوان مدیر فنی اضافه کردن یک مدافع چپ جایگزین برای افزایش عمق ترکیب است.
نویسنده: کریس ویتلی
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : football.london
بازدید: ۲,۰۲۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰