loading
در حال بررسی درخواست شما
بیرمنگام 0 آرسنال 4 The Fa WSL
بیرمنگام 0 آرسنال 4 The Fa WSL

بیرمنگام ۰ آرسنال ۴ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال امروز بعدازظهر موفق شد دومین برد متوالی خود در سال 2021 را جشن بگیرد.
 
از تغییرات ترکیب تیم آرسنال در این دیدار میتوان به حضور کیتلین فورد و کیم لیتل اشاره کرد. آنها که به تازگی از بند مصدومیت رها شدند در این دیدار در ترکیب اولیه تیم حضور داشتند. از دیگر جذابیت های این بازی حضور مدافع قرضی توپچی ها در ترکیب اصلی بیرمنگام بود.
 
توپچی ها که با حملات میدیما و مید به نتیجه نرسیده بودند 37 دقیقه سختی را در نیمه نخست سپری کردند و در نهایت توانستند با دو گل در دو دقیقه از کیتلین فورد شرایط بازی را به نفع خود تغییر دهند. گل اول کیتلین مشکوک به آفساید بود. داور پرچم خود را به نشانه ی آفساید بالا برد اما داور وسط این گل را پذیرفت. دومین گلش هم از فاصله ی بسیار نزدیک به دروازه به ثمر رسید. اکنون فورد با 9 گل زده چهارمین گلزن برتر سوپرلیگ این فصل است. 
 
آرسنال با ترکیب 3-3-4 به میدان رفته بود، هماهنگی میدیما در پست بازیکن شماره 10 با کیتلین فورد کار هجومی را برای توپچی ها روان تر کرده بود . اما میدیما این بازی در شوت زنی عملکرد موفقی نداشت تا اینکه چهارمین شوتش وارد دروازه ی تیم میهمان شد. این گل در دقیقه 76 به ثمر رسید.
 
آخرین گل آرسنال هم توسط لیسا اونز که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود با همکاری خوب ویو میدیما به ثمر رسید و این دیدار با نتیجه 4-0 به نفع دختران آرسنال به پایان رسید.
 
دیدار بعدی آرسنال 19 مارس ( 29 اسفند) ساعت 22 مقابل منچستریونایتد خواهد بود. توپچی ها در این بازی میزبان هستند. 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰