loading
در حال بررسی درخواست شما
ساق بندی که محافظ وی بود
ساق بندی که محافظ وی بود

ساق بندی که محافظ وی بود

آیا نتیجه تساوی یک بر یک عادلانه بود...
بله این طور بود .  در بازی مالکیت توپ زیادی داشتیم . در نیمه اول ما بازی را کنترل کردیم و گلر ما کار زیادی برای انجام نداشت . آن ها به خوبی دفاع می کردند و ما توپ را به خوبی در زمین آن ها داشتیم اما هیچ فضایی پیدا نمی کردیم . به نظر من در نیمه دوم این کار را بهتر انجام دادیم اما آن ها شروع قدرتمندانه ای داشتند و این بسیار سخت است وقتی مقابل 10 نفر یک بر صفر عقب بیفتید آن هم برابر تیمی که بسیار در عمق بازی می کند .
آن ها با هوشیاری سعی در پایان دادن به بازی داشتند . ما فقط به حرکت رو به جلوی خود ادامه می دادیم و با تعداد بیشتری حمله می کردیم و در نهایت توانستیم بازگشت خوبی داشته باشیم . نمی توانستم خود را بازنده این بازی ببینم چرا که مالکیت توپ بسیاری داشتیم اما موافقم که در قسمت جلوی زمین نتوانستیم به خوبی کار کنیم و البته آن ها نیز عملکرد خوبی در آن نقطه داشتند .

آیا تکل جو کول بر روی کاسیلنی را دیده اید ...
نه . آن کاملا نزدیک کرنر بود و شما از روی نیمکت نمی توانستید آن را ببینید .
جو معمولا بازیکن جوانمردی است . او بازیکنی است که دوست ندارم به عنوان کسی که می خواهد به بازیکنان صدمه بزند بشناسمش . این استیل او نیست . شاید روی تکلی که زد کمی بر پروا بود اما او به وی ضربه زد . هر چند تصادفی اما ضربه محکمی به وی وارد کرد . ساق بند کاسیلنی از وی به خوبی مراقبت کرد . از اینکه شکستگی به وجود آمده باشد ترسیده بودیم . وقتی او را به بیرون از زمین بردند فیزیوتراپ به من گفت ممکن است شکستگی باشد .

در زمین بازی بازیکنانتان چه چیزی نمایش دادند ...
تیمی یک پارچه و متحد بودیم . پاس های ما زیبا بود و نیاز داریم تا با نفوذ بیشتری در یک سوم تهاجمی تیم کار کنیم تا از پاس کاری هایمان نتیجه بگیریم . کمی طبیعی است چرا که بازیکنان زیادی از جام جهانی بازگشته اند و برخی نیز مصدومند . نکته مثبتی است که روح تیمی و وضعیت خوبی داریم .

آیا به دنبال دروابانی در نقل و انتقالات هستید...
در حال حاضر برای من بهتر است در مورد آن صحبت نکنم چرا که این به دروازبانانی که برای ما بازی می کنند کمک نخواهد کرد . بنابراین بهتر است روی گلر هایی که داریم تمرکز کنیم . باور دارم آلمونیا بازی خوبی امروز داشت .

در باره لیورپول...
باور دارم لیورپول در انتها در بالای جدول خواهد بود . این چیز یبود که امروز دیدیم . آن ها به خوبی دفاع می کردند و تیم باهوشی داشتند . این بسیار برای آن ها خوب است .


چرا با آرسنال تمدید کردید...
چرا که عاشق باشگاه هستم و نمی توانم تصور کنم جای دیگری می روم . باور دارم این تنها راهی است که می توانم علاقه و حضورم را این جا نشان دهم . پیشنهادی که ارائه شده بود را پذیرفتم و این تنها راهی است که می توانم نشان دهم که چقدر می خواهم برای باشگاه خوب کار کنم . روزی که به اندازه کافی خوب نباشد خواهم رفت و شما نگران نباشید می روم .

آیا این آخرین قرارداد شما بود...
نمی دانم . اگر بتوانم به خوبی این چند سال را سپری کنم بسیار خوشحال خواهم بود . در سنی هستم که بیشتر از این نمی توانم تصمیم گیری کنم . باید ماه به ماه تصمیم بگیرم .

در مورد اینکه آیا تیمتان می تواند چیزی برنده شود...
سال گذشته در رده سوم به پایان رساندیم و جاه طلبی ما بیشتر شده است . برای پیشرفت . احساس می کنم دو بازیکنی که ما خریدیم به خوبی کار کده اند . باور دارم شاماک و کاسیلنی عملکرد خوبی امروز داشتند . کمی در دفاع مشکل داشتیم .

حضور شاماک در لیگ برتر....
این همان چیزی است که لیگ نیازمندش است و آن چیزی که این جا دوستش داریم . او با گلزنیش نشان داد که از قراردادن سر و بدنش در مسیر توپ هراسی ندارد .

اینکه چرا فابرگاس در ترکیب نبود...
او مریض بود و به هیچ وجه آماده این بازی نمی شد .

دیدگاه شما از عملکرد آرشاوین ...
او به سختی کار کرده است اما کمی امروز از بازی های ملی خسته بود . او برای بازی به روسیه سفر کرده بود و پنج شنبه دوباره به ما ملحق شد . او سعی کرد خود را برای بازی آماده کند . گلن جانسون به خوبی برابر وی بازی کرد و البته او بازیکنی است که همیشه می تواند بازیسازی خاصی انجام دهد اما این بازی سختی برای وی بود .

در مورد تصمیم شما درباره اینکه چه کسی درون دروازهب بایستد...
فرایند تصمیم گیری چه برای فابیانسکی و چه آلمونیا داشتن پیش فصل خوب بود و در نهایت بر آن شدیم تا از تجربه بیشتر استفاده کنیم چرا که فشار خاصی در بازی اول وجود دارد . تصمیم گرفتم آلمونیا درون دروازه باشد چرا که اون در مورد آن جو خبر دارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰