loading
در حال بررسی درخواست شما
ممنونیم جو ، آرزوی موفقیت برایت داریم
ممنونیم جو ، آرزوی موفقیت برایت داریم

ممنونیم جو ، آرزوی موفقیت برایت داریم

با وجود گذشت سه سال نیم فوق العاده جو مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. 
 
در دوران حضور جو مونتمورو تیم بانوان آرسنال بعد از گذشت 7 سال موفق شد دوباره قهرمان سوپرلیگ شده و به لیگ قهرمانان صعود کند. 4 بار به فینال مسابقات برسد و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم حاضر باشد همچنین او در 12 ماه دوران قرنطینه در انگلیس با باشگاه آرسنال همکاری مثبتی داشت.
 
جو خود برای استراحت ، بازیابی و برنامه ریزی و همکاری های جدید کاری و همچنین وقت گذاشتن برای خانواده قصد ترک باشگاه را گرفته است. 
 
" سه سال و نیمی که در باشگاه آرسنال حضور داشتم دوران فوق العاده ای بوده و این دوره منتخب دوران کاری من بوده است.من این فرصت را داشتم که داخل و خارج از زمین کنار بهترین افراد باشم و از آنها چیز یاد بگیرم."
 
" به عنوان فردی که عاشق این کار و این باشگاه است و یک عمر هوادار این تیم بوده سخت ترین تصمیم حرفه ای زندگی من بود. از باشگاه به خاطر حمایت بی وقفیشان و همینطور به دلیل اینکه شرایط مرا درک کرده و به تصمیمم احترام گذاشتند بسیار ممنون هستم."
 
"دوران فوق العاده ای اینجا داشتم. باید از هواداران، بازیکنان ، کادر فنی و کارکنان باشگاه تشکر کنم. این باشگاه در عرصه فوتبال بانوان همواره پیشرو بوده من به عنوان یک هوادار پرشور همچنان پیگیر آن خواهم بود.اکنون تمرکز اصلی من بر این است که فصل را پرقدرت به پایان برسانیم ، تا جایی که میتوانیم رتبه خود را جدول رده بندی بالاتر برده و تیم را با فرم خوبی تحویل باشگاه دهم."
 
مدیر اجرایی باشگاه وینای ونکاتشام در مورد جدایی مونتمورو گفت: " همه ی ما از اینکه جو مونتمورو  تصمیم به جدایی در پایان فصل گرفته ناامید شدیم. اما دلایلی که برایمان آورده را کاملا درک می کنیم. جو تاثیر بزرگی در دوران حضورش بر تیم ما گذاشت و ما مشتاقیم میراثی که او برای ما به جا گذاشته را ارتقا داده و در آینده باشگاه را به موفقیت های بیشتری برسانیم." 
 
"فوتبال بانوان اکنون در حال ورود به یک دوره هیجان انگیز است و به لطف کارهای برجسته جو مونتمورو باشگاه آرسنال از توانایی خوبی برخوردار است که مثل گذشته یک قدرت باشد.گ
 
جو 31 می از باشگاه جدا خواهد شد و باشگاه آرسنال بلافاصله کار جستجو برای جایگیزین سرمربی را آغاز خواهد کرد.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰