loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2  برایتون 0 The Fa WSL
آرسنال 2  برایتون 0 The Fa WSL

آرسنال ۲ برایتون ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال دیروز عصر موفق شد در یک دیدار مهم برایتون را شکست دهد.
 
دیروز توپچی ها در حالی به مصاف حریف خود رفتند که پس از مدت ها انتظار شاهد بازگشت استف کتلی از دوران مصدومیت بودند. نوئل ماریتز هم که در بازی های ملی مصدوم شده و بازی با جیلینگام را از دست داده بود به این دیدار رسید. اما هر دو از روی نیمکت بازی را دنبال کردند.
 
آرسنال بازی را با حمله آغاز کرد اما موقعیت هایی که ویویان میدیما ایجاد کرد به گل تبدیل نشد. 
 
دقیقه 27 بود که دنیله ون د دنک با نفوذش از سمت چپ فرصت خوبی را برای جردن نابز مهیا کرد و توپچی ها در محوطه جریمه توسط کاپیتان دوم آرسنال به گل اول خود در این دیدار دست یافتند. 
 
بازی تدافعی و حساب شده برایتونی ها شرایط کسالت آوری را در نیمه ی اول رقم زد و در نهایت این نیمه با تک گل نابز به پایان رسید.
 
با شروع نیمه دوم باز هم حملات تیم آرسنال آغاز شد. ویویان میدیما یک موقعیت طلایی گلزنی را از دست داد. این مهاجم هلندی که برای کسب عنوان بهترین گلزن این فصل سوپرلیگ از سم کر عقب افتاده دنبال شرایطی بود که با گلزنی باز هم به صدرجدول گلزنان بازگردد. 
 
در ادامه یاران برایتون هم موفق شدند یک موقعیت خوب گلزنی ایجاد کنند. فرصتی که سیمپکینز ایجاد کرد توسط مانو زینسبرگر مهار شد و آنها نتوانستند گل تساوی را به ثمر برسانند. 
 
در حالی که باز هم یاران برایتون این شانس را داشتند تا گل تساوی را به ثمر برسانند آرسنال دقیقه 77 توسط جردن نابز به گل دوم خود رسید. پس از این گل مدافعین آرسنال به خوبی از دروازه ی خود محافظت کردند. 15 دقیقه دفاع جانانه ی توپچی ها باعث شد برای هفتمین بازی متوالی دروازه ی آرسنال بسته بماند. 630 دقیقه است که توپچی ها در هیچ رقابتی گلی دریافت نکرده اند. 
 
آرسنال اکنون از 19 بازی 41 امتیاز دارد و با تیم رده چهارمی منچستریونایتد هم امتیاز است. یاران شیاطین سرخ یک بازی بیشتر از آرسنال دارند. چلسی و منچسترسیتی به ترتیب از 20 بازی 51 و 49 امتیاز کسب کرده و در رتبه اول و دوم جدول رده بندی سوپرلیگ قرار دارند. 
 
دیدار بعدی آرسنال در خانه و  روز چهارشنبه مقابل  وستهم خواهد بود. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰