loading
در حال بررسی درخواست شما
اورتون 1 آرسنال 2 The Fa WSL
اورتون 1 آرسنال 2 The Fa WSL

اورتون ۱ آرسنال ۲ The Fa WSL

امروز بعدازظهر تیم بانوان آرسنال موفق شد علاوه بر کسب نهمین پیروزی متوالی مجوزحضور در لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2021/22 را بدست آورد. 
 
با اینکه یک هفته به پایان لیگ باقی مانده اما با وجود پیروزی یاران شیاطین سرخ و اختلاف سه امتیازی دو تیم به دلیل تفاضل برتر زیاد یاران توپچی ها که به عدد 27 می رسد عملا تیم منچستری توان صعود به رتبه سوم را نخواهد داشت.
 
آرسنال با تغییراتی به میدان رفت. فورد مهاجم نوک آرسنال بود و ویویان میدیما در نقش بازیکن شماره 10 توپچی ها قرار داشت. زینسبرگر به جای ویلیامز در دروازه حضور داشت و لیا ولتی به جای ووبن موی در قلب دفاع جای گرفت. 
 
یاران اورتون تا دقیقه 22 آرسنال را تحت فشار زیادی گذاشتند اما روی یک ضربه ایستگاهی موقعیت گلزنی برای یاران آرسنال ایجاد شد. در محوطه ی جریمه مک کیب بود که توپ را پیدا کرد و با یک چیپ زیبا دروازه ی تیم میزبان به راحتی باز شد.در ادامه بث مید نیز یک فرصت خوب گلزنی داشت اما موفق نشد برای بار دوم دروازه ی اورتون را باز کند و این نیمه با همان تک گل کیتی مک کیب به پایان رسید. 
 
اما در نیمه دوم اورتونی ها شرایط سختی را برای آرسنال ایجاد کردند. با پاس خوب کریستینسن و شوت فینیگان بازی به تساوی 1-1 رسید. با کسب تساوی برای آرسنال تکلیف تیم صعود کننده به لیگ قهرمانان سال آینده در بازی آخر مشخص میشد. 
 
5 دقیقه به پایان بازی توپچی ها یک لحظه فشار روی دروازه ی اورتون را کم نکردند. آنها که فقط می خواستند برنده این دیدار باشند حملات متعددی روی دروزاه ی تیم میهمان داشتند که در یکی از همین حملات یاران اورتون پشت محوطه ی جریمه خطا کردند. مک کیب پشت این توپ ایستاد و با پاس به کاپیتان لیتل این بازیکن اسکاتلندی را در شرایط گلزنی قرار داد اما شوت او در دستان دروازه بان اورتون قرار گرفت.
 
 لحظاتی بعد و روی حمله ی بعدی روی مک کیب در محوطه ی جریمه خطا شد. با اعلام خطای پنالتی به نفع آرسنال کیم لیتل پشت توپ ایستاد و به زیبایی توپ را راهی دروازه ی اورتون کرد. با این حساب در دقیقه 92 آرسنال موفق شد هم اورتون را شکست داده و هم به لیگ قهرمانان فصل بعد صعود کند. 
 
دیدار بعدی توپچی ها در سوپرلیگ روز 9 می مقابل استون ویلا خواهد بود. این بازی در زمین اختصاصی توپچی ها یعنی میدوپارک برگزار خواهد شد.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۱۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰