loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 9 کریستال پالاس 0 Fa Cup
 آرسنال 9 کریستال پالاس 0 Fa Cup

آرسنال ۹ کریستال پالاس ۰ Fa Cup

جو مونتمورو موفق شد در آخرین دیدار خود با توپچی ها به یک پیروزی پرگل دست یافته و به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کند
 
سرمربی تیم بانوان آرسنال در دوران حضور خود در این باشگاه عملکرد فوق العاده ای داشت و در 108 بازی موفق به کسب 85 پیروزی شد.
 
از نکات مثبت بازی میتوان به بازگشت استف کتلی به ترکیب اصلی تیم پس از گذران دوران طولانی مدت مصدومیت و قرار گرفتن آنا پتن در قلب خط دفاع اشاره کرد.
 
یاران آرسنال کار خود را با حمله شروع کردند. با خطای بازیکن پالاس روی نابز در محوطه ی جریمه داور به نفع توپچی ها پنالتی اعلام کرد. کیم لیتل از روی نقطه پنالتی کنج چپ دروازه حریف را نشانه گرفت و گل اول آرسنال را به ثمر رساند. 
 
بعد از این گل مورگان با دو سیو زیبا اجازه ی گلزنی به فورد و نابز نداد اما دقایقی پس از این موقعیت ها بود که بث مید از سمت چپ به سمت دروازه ی تیم میهمان نفوذ کرد و از همان جا بو شوتی دقیق گل دوم آرسنال را به ثمر رساند. 
 
بعد از گل دوم آرسنال یاران کریستال پالاس موفق به کنترل بازی شدند تا اینکه تنها سه دقیقه به پایان بازی در نیمه ی اول دنیله ون د دنک برای بار سوم دروازه ی این تیم را باز کرد و این نیمه با همین نتیجه به پایان رسید. 
 
نیمه دوم آرسنال دست از حمله برنداشت و با موقعیتی که برای نوئل ماریتز به وجود آمد او موفق شد گل چهارم تیم در این بازی و اولین گل خود در پیراهن آرسنال را به ثمر برساند. 
 
در این نیمه  که میدیما و رورد به میدان آمدند حملات توپچی ها هم بیشتر شد. این آخرین بازی رورد برای آرسنال بود و پس از آن به جمع ولفسبورگی ها خواهد پیوست. گل پنجم آرسنال روی همکاری خوب فورد با نابز به ثمر رسید و در نتیجه پای این هافبک خوب انگلیسی تیممان هم به گلزنی باز شد. 
 
پس از نابز میدیما گل ششم و جیل رورد هم گل هفتم را به ثمر رساندند.پنج دقیقه به پایان بازی مانده بود اما تیم مونتمورو از گلزنی دست برنداشت و نوئل ماریتز دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. 
 
لحظاتی به پایان بازی مانده بود که مک کیب از روی یک ضربه آزاد و از فاصله 20 یاردی گل نهم را به ثمر رساند و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
 
پس از این دیدار توپچی ها برای دیدارهای تابستان المپیک آماده خواهند شد و دیدار یک چهارم نهایی آنها در جام حذفی روز چهارشنبه 29 سپتامبر برگزار خواهد شد.
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۲/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۰۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰