loading
در حال بررسی درخواست شما
لئا ویلیامسون قرارداد جدیدی با توپچی ها به امضا رساند
لئا ویلیامسون قرارداد جدیدی با توپچی ها به امضا رساند

لئا ویلیامسون قرارداد جدیدی با توپچی ها به امضا رساند

لئا ویلیامسون بازیکن 24 ساله آرسنال یکسال دیگر هم در جمع توپچی ها باقی خواهد ماند
 
لئا بازیکن ملی پوش انگلیسی زمانی که 9 ساله به آرسنال پیوست. او پس از گذران دوران بازیگری خود در آکادمی سال 2014 اولین بازی رسمی اش را انجام داد. او در بازی با بیرمنگام به عنوان یار تعویضی جایگزین راشل یانکی شد.
 
لیا مادام العمر هوادار آرسنال بوده و با کمک شور و تعهد او توپچی ها موفق شدند قهرمان سوپرلیگ بانوان در سال 2019 شوند ، دو بار هم کانتیننتال کاپ را بالای سر ببرند و دوبار نیز قهرمان جام حذفی شوند. او همیشه از محبوب ترین بازیکنان هواداران بوده است. مدافع عضو باشگاه صدتایی های آرسنال 165 بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته و 10 گل هم به ثمر رسانده است.
 
ویلیامسون پس از امضای این قرارداد در مصاحبه با سایت رسمی آرسنال گفت: " من قرارداد امضا گرفتم چون همیشه گفته ام اینجا باشگاه من است. میگویم که این یک افسانه است که من هنوز اینجا هستم. جام هایی را برده ام و همچنان برای کسب جام های دیگر رقابت می کنیم. این برای من بسیار مهم است و من فکر میکنم برای هرآنچه باشگاه تاکنون به من بخشیده به آنها بدهکارم بنابراین نوبت من بود که جبران کنم."
 
"هر آنچه از دنیا میخواهم دارم. هر چیزی که برایم مهم است دارم زیرا آرسنال است که مهم ترین چیز زندگی من است. قطعا این بخش بزرگی از خانواده من است و من همه این ها را در کنار هم دارم که این باعث خوشحالی من میشود. همیشه همین بوده."
 
"قبل از اینکه روی صندلی بنشینم و درباره ی آینده فکر کنم باید بگویم که هواداران واقعا مرا تحت تاثیر قرار دادند. احساس میکنم که آنها مرا دوست دارند و مورد محبتشان قرار گرفته ام. این را دوست دارم زیرا من هم یک روز چنین احساساتی داشتم و حالا یک بار دیگر خودم را جای آنها قرار دادم  و در رویاهایم زندگی میکنم. امیدوارم آنها بدانند که من برای لحظه ای خودم را برای آنچه هر روز انجام میدهم ضمانت شده نمیبینم چون میدانم چقدر باید سپاسگزار باشم که در چنین موقعیتی قرار دارم. "
 
" از نظر میزان عشق به باشگاه خودم را با آنها برابر میدانم. بنابراین به هواداران پیام میدهم و قول میدهم که همه چیزم را برای باشگاه خواهم داد و امیدوارم تاثیرگذاری خوب من برای باشگاه به اندازه ی تاثیرگذاری خوب باشگاه برای من باشد." 
 
" فصل گذشته یکبار کاپیتان تیم بودم و پس از آن گریه کردم زیرا آن لحظات برای من خیلی سرشار از احساسات بود. گاهی احساس خجالت و شرمندگی میکنم چون مطمئن نیستم عشق به باشگاه برای زنان به اندازه ی مردان زیاد باشد اما آرسنال برای من اینطور است."
 
" از اینکه بگویم میخواهم یکی از بهترین مدافع وسط های جهان شوم خجالت نمیکشم. مربیان همیشه درباره من این اعتقاد را داشته و هم تیمی هایم نیز به من گفته اند که میتوانم همانطور که میخواهم بالا روم و پیشرفت کنم و نیاز دارم هم اکنون این مسئله را کاملا درک کنم."
 
" مسئله ی دیگری که باعث شد قراداد جدید ببندم این بود. آیا میتوانم اینجا به این هدف برسم؟ فکر میکنم قابل پیش بینی است. بله. به اندازه ای که من روی استانداردهای خودم پافشاری کنم، کنار بازیکنان بزرگی بازی کنم و از کادر مربیگری حمایت گیرم. امیدوارم با ترکیب این عوامل بتوانم به سطح بعدی گام بگذارم." 
 
 
کلر ویتلی مدیریت بخش بانوان در این باره گفت: " برای همه واضح است که لئا چقدر باشگاه را دوست دارد. او متضمن هرآنچه ما در زمین و خارج از آن برایش ایستاده ایم هست.خوشحالیم که او قرارداد دیدی را با ما بسته است. او به جاه طلبی ها و آمال های ما باور دارد. بدیهی است که او عضو بسیار مهم تیم ماست. این یک پیشرفت بزرگ برای همه، هواداران، هم تیمی ها و کلیه کارمندان است." 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۳/۲۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰