loading
در حال بررسی درخواست شما
یوناس ایدوال سرمربی جدید بانوان آرسنال
یوناس ایدوال سرمربی جدید بانوان آرسنال

یوناس ایدوال سرمربی جدید بانوان آرسنال

خرسندیم که اعلام کنیم یوناس ایدوال مربی سوئدی سابق روزنگارد به جمع توپچی ها پیوسته است. او با این تیم موفق شده به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند

این سرمربی ۳۸ ساله ابتدا هنگامی که ۲۳ سال داشت وظیفه هدایت یک تیم را برعهده گرفت و به عنوان دستیار سرمربی در تیم لاندس مشغول فعالیت شد. سه سال و نیم بعد و ایدوال به عنوان سرمربی اصلی عهده دار هدایت این تیم شد و در سال ۲۰۰۹ آنها را به قهرمانی لیگ دسته دوی سوئد رساند.
 
پس از آن ایدوال به فوتبال بانوان رو آورد و ابتدا به عنوان دستیار و بعد سرمربی سکان هدایت روزنگارد را به دست گرفت و دو قهرمانی متوالی لیگ در سال های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۴ برای این تیم سوئدی به ارمغان آورد.
 
ایدوال همچنین مدتی کوتاهی را به عنوان دستیار هنریک لارسن در هلسینگبورگس سپری کرد و سپس بازگشت او به روزنگارد با کسب جام های بیشتر همراه بود؛ قهرمانی جام حذفی سوئد در سال ۲۰۱۸ و قهرمانی لیگ سوئد در ۲۰۱۹.
 
این سرمربی جوان در مصاحبه با سایت باشگاه این گونه از برنامه هایش برای آرسنال یاد کرد: 
 
''از پذیرش این مسئولیت احساس افتخار میکنم. آرسنال تاریخی غنی دارد و از دیگر تیم های بانوان انگلیس موفق تر است. هدف من این است که به این افتخارات بیفزایم.''
 
"پیروزی اهمیت بسیاری دارد و ما برای کسب آن تمام تلاشمان را میکنیم، اما این که ارزش ها را در نظر بگیریم و هر روز برای دفاع از نشان باشگاه و غرور آن بجنگیم هم مهم است. بی صبرانه منتظرم اینها را در آرسنال محقق کنم."
 
ونکاتشام در باره سرمربی جدید تیم بانوان : 
 
''یوناس ایدوال گزینه برجسته ای بود که  برای این نقش درنظر گرفتیم. ما فکر میکنیم او برای سرمربیگری تیم بانوان آرسنال می‌تواند بسیار مناسب باشد. این مسئله ی مهمی بود که ما شخص مناسبی را در خارج و داخل زمین
برای نمایندگی باشگاه پیدا کردیم.''
 
"او سبکی را به نمایش خواهد گذاشت که هواداران آرسنال دوستش دارند. او فوتبال تهاجمی و جذاب با ضرباهنگ سریع را می پسندد. در مذاکرات و تعاملاتی که با یوناس داشتیم متوجه شدیم او عمیقاً علاقه داشت به آرسنال بیاید و عضوی از این باشگاه و آینده آن باشد. او میخواهد کمک کند تا به اهداف بلندپروازانه مان برسیم، بنابراین ما هم خوشحالیم که او اینجاست."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰