loading
در حال بررسی درخواست شما
نیکیتا پاریس به آرسنال پیوست
نیکیتا پاریس به آرسنال پیوست

نیکیتا پاریس به آرسنال پیوست

خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که نیکیتا پاریس مهاجم معروف انگلیسی، بازیکن سابق منچسترسیتی و المپیک لیون امروز به طور رسمی به جمع توپچی ها پیوسته است 

این مهاجم ۲۷ ساله از اعضای تیم بریتانیا در المپیک توکیو است و برای پیش فصل به جمع توپچی ها اضافه می شود.
 
پیش از ترک منچسترسیتی به قصد فرانسه، نیکیتا پاریس با ۴۹ گل زده، رکورددار بیشترین گل زده در تاریخ سوپرلیگ بانوان انگلیس بود. او همچنین قهرمانی لیگ انگلیس در سال ۲۰۱۶ و لیگ کاپ ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸-۲۰۱۹ و جام حذفی ۲۰۱۶-۲۰۱۷ و ۲۰۱۸-۲۰۱۹ را در کارنامه دارد. علاوه بر این، پاریس دارنده عنوان بهترین بانوی فوتبالیست سال ۲۰۱۹ به انتخاب اتحادیه نویسندگان حوزه فوتبال انگلیس شده است و در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ هم در لیست ۱۰۰ بازیکن برتر جهان از نگاه گاردین حضور داشت.
 
در زمان بازی برای المپیک لیون در فرانسه، در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ فاتح لیگ قهرمان اروپا شد، در ۲۰۲۰ جام حذفی فرانسه را برد و در سال ۲۰۱۹ سوپرکاپ فرانسه و جام قهرمانان را با لیون بالای سر برد.
 
در عرصه ملی، نیکیتا پاریس یکی از مهره های کلیدی و موثر در صعود انگلیس به نیمه نهایی یورو ۲۰۱۷ و کسب مقام چهارمی در جام جهانی ۲۰۱۹ بود. پاریس در بازی های انتخاب جام جهانی ۶ گل به ثمر رساند. او همچنین با تیم ملی انگلیس برای اولین بار در SheBelieves Cup به قهرمانی رسید و ماه آینده هم در المپیک توکیو به میدان خواهد رفت.
 
پاریس در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال گفت " از اینکه اینجا هستم خیلی خوشحالم. آرسنال تاریخی باورنکردنی دارد و من میخواهم بخشی از آن باشم. میخواهم جام های قهرمانی داخلی انگلیس را بالا ببرم و در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنم. خوشحالم که به سوپرلیگ انگلیس یعنی جایی که پیش از رفتن در آن رشد و پیشرفت کردم برگشتم."
 
زمانی که پاریس 10 ساله بود آرسنال و چارلتون در فینال جام حذفی با هم رو به رو شدند. او به خوبی این بازی و بازی درخشان جولی فلتینگ را به خاطر دارد. 
 
" هرگاه بازی او را می دیدم 2 یا 3 گل میزد. همانند آن بازی که به خاطر دارم. حتی اگر می دیدی که او 70 دقیقه خارج از زمین است میدانستی که می آید و همان کار را میکند و همین اتفاق را را هم انجام میداد. به عنوان یک مهاجم و یک مهاجم نوک شما میخواهید انواع گل را به ثمر برسانید، با سر، شوت یا والی . فلتینگ و تیری هانری الگوهای من برای پیشرفت بودند." 
 
یوناس ایدوال سرمربی تازه وارد آرسنال هم گفت:" خیلی خرسندم از اینکه نیکیتا به خط حمله قوی ما اضافه شد. او بازیکن با استعدادیست و ذهنیتی برنده دارد. من برای شروع کارم با او بازیکنی که از المپیک لیون آمده نمیتوانم صبر کنم."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۹۳۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰