loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه لوکونگا با سایت رسمی آرسنال
اولین مصاحبه لوکونگا با سایت رسمی آرسنال

اولین مصاحبه لوکونگا با سایت رسمی آرسنال

اولین بار چطور فهمیدی آرسنال تمایل به جذب تو دارد...؟
در مورد این شنیده ام. فکر میکنم دو بار که بازی داشتیم با مدیر باشگاه صحبت کردم و به من گفت که آرسنال تمایل به جذب من دارد. ویکلم هم از علاقه باشگاه آرسنال به جذب من گفت و یک ثانیه درنگ نکردم. به آنها گفتم را ببخشید اما به آنجا خواهم رفت. 
 
از احساستان بگویید زمانی که شک داشتید این انتقال صورت میگیرد یا نه...
سخت بود چون در خانه همه به من تبریک میگفتند. بله خب من در خانه بودم و به آنها میگفتم هنوز قراردادی بسته نشده و باید صبر کنیم. من برای خودم در خلوت تمرین میکردم. در کنار خانواده و وکیلم آرامشم را حفظ میکردم و من باید از سرمربی و ادو تشکر کنم چون آنها واقعا من را در این باشگاه می خواستند و به این خاطر خیلی خوشحالم. 
 
صحبت از ادو و آرتتا شد. در این باشگاه پروژه هایی برای جوانان وجود دارد . از این برایمان بگویید که  آنها چه تاثیری در اضافه کردن تو به باشگاه داشتند...؟
در مورد تاثیرشان! میدانم که آنها میخواهند با بازیکنان جوان زیادی بازی کنند. میدانم که آرسنال آکادمی خوبی دارد در اندرلخت هم همینطور است. بازیکنان جوان و باستعداد زیادی اینجا حضور دارند پس چیز زیادی برای من تغییر نکرده است. 
 
شایعاتی هست که کینگ آنری معرف شما بوده. چه حسی دارید از اینکه اسطوره تیری آنری شما را به باشگاه پیشنهاد داده است...؟
خیلی عالیست. خیلی خیلی عالیست. فکر میکنم اتفاق خوبی برای من است چون آنری اسطوره این باشگاه است. اما نمیدانم این مسئله واقعیت دارد یا خیر چون با اودرباره تمایل باشگاه آرسنال به جذبم  صحبت نکردم. اکر این قضیه درست باشد برای من خیلی خوب است.
 
در نهایت به آرسنال پیوستید. انتظار دارید هواداران از شما چه چیزهایی ببینند...؟
ترجیح میدهم مردم مرا قضاوت کنند. دوست ندارم درباره خودم صحبت کنم. اما برای اینکه به استادیوم بیایم صبر ندارم. برای اینکه با هم تیمی هایم باشم و در ورزشگاه امارات بازی کنم نمی توانم صبر کنم. 
 
دوست دارید هواداران آرسنال شما را چه صدا کنند...؟
اول از همه باید بگویم نام کامل من آلبرت- بویو سامبی لوکونگا است. مردم مرا سامبی صدا میزنند. اکثر وقت ها سامبی صدایم میکنند. سامبی یا آلبرت اما سامبی خوب است.  

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۲۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰