loading
در حال بررسی درخواست شما
سیمون بوی به آرسنال پیوست
سیمون بوی به آرسنال پیوست

سیمون بوی به آرسنال پیوست

خوشحالیم از اینکه این خبر را اعلام میکنیم. سیمون سورنسن بوی از بایرن مونیخ به آرسنال پیوست
 
این مدافع 29 ساله کارش را از تیم دانمارکی جرنولسه آی آعاز کزد و سال 2012 به دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو رفت. در آنجا برای تیم رودرانرز بازی کرد پس از سپری کردن دوره ای در آمریکا به لیگ کشورش دانمارک بازگشت. 
 
سال 2013 به تیم بروندلی آی اف پیوست. در این تیم در پست مدافع مرکزی بازی کرد و  سابقه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را هم دارد. او کاپیتان تیمش هم بوده است. 
 
سال 2014 سیمون به عنوان بازیکن سال دانمارک انتخاب شد. 
 
پس از اینکه او مدتی برای روزنگارد تیم سرمربی فعلی ما یوناس ایدوال بازی کرد به بایرن مونیخ پیوست و 32 بار با لباس این تیم به میدان رفت.
 
سیمون بوی پس از امضای این قرارداد در مصاحبه با سایت رسمی آرسنال گفت: " از اینکه اینجا هستم احساس خوبی دارم. به یک شروع جدید نیاز داشتم و خیلی خوشحالم که آرسنال مرا جذب کرد. برای شروع هیجانزده هستم. مدتیست که اینجا هستم بنابراین برای شروع کارم مشتاقم. البته که آرسنال باشگاه بزرگیست. یکی از بزرگترین باشگاههای انگلیس. آنها ساختار خوبی دارند. تیم خیلی خوب و حرفه  ایست." 
 
"ایدوال انرژی زیادی دارد. یکسال در روزنگارد با او کار کردم و فکر میکنم او واقعا مربی خوبی است. هیچ حرف بدی درباره او ندارم بزنم. از نظر فنی بسیار خوب است. فکر میکنم او بازیکنان و اطرافیانش را تحت فشار میگذارد که این را واقعا دوست دارم. اینکه ببینیم او اینجا چه خواهد کرد هیجان انگیز خواهد بود." 
 
" او همیشه توپ را میخواهد، مالکیت توپ را میخواهد. حفظ توپ و قوی بودن را میخواهد. فکر میکنم هدف اصلی او همین است. او همچنین علاقه به مسائل جزئی هم دارد." 
 
" من هم واقعا  حفظ توپ را دوست دارم. دوست دارم هافبک ها و مهاجمان را پیدا کنم. دوست دارم از سرم استفاده کنم ورهبر باشم. دوست دارم وقتی کار سخت میشود جلو بروم." 
 
یوناس ایدوال هم درباره جذب این بازیکن گفت: سیمون بازیکنی باتجربه است که نگرش و ذهنیتی قوی به فضای خارج و داخل تیم اضافه میکند. مطمئنم که او برای ترکیب تیم بسیار مناسب است و برای شروع کار با او بسیار مشتاقم."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۴/۳۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰