loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه مفصل مانوم با سایت رسمی آرسنال
مصاحبه مفصل مانوم با سایت رسمی آرسنال

مصاحبه مفصل مانوم با سایت رسمی آرسنال

فریدا مانوم استعداد جوان نروژی پس از امضای قرارداد با آرسنال مصاحبه مفصلی با سایت رسمی داشت که با هم میخوانیم 
 
"احساس جذابیست. آرسنال باشگاه بزرگیست بنابراین عضوی از چنین باشگاهی بودن با وجود پروژه هایی که در دست اجرا دارد احساس فوق العاده ای دارد. انتقال بزرگی برایم بود و بر این اساس چند نکته وجود دارد که من به عنوان یک بازیکن برای پیشرفتم باید آنها را در نظر بگیرم."
 
" یکی از آنها سبک بازی باشگاه است و دیگری کیفیت بازیکنان زیرا من هر روز میخواهم طول فصل با استعدادهای بزرگ جهان تمرین کنم. آرسنال به طور کلی هر دو پکیج را دارد."
 
" همچنین من میخواهم عضوی از این پروژه هیجان انگیز باشم. احساس میکنم که سوپرلیگ بانوان انگلیس در چند ساله اخیر اقدامات بزرگی انجام داده و من خوشحالم که بخشی از آن هستم." 
 
" مشخصا پس از تماس های اولیه من باید به همه چیز فکر میکردم تا تصمیم بگیرم که بهترین موقعیت و فرصت برای من چیست؟ اما من نمیتوانستم به آرسنال نه بگویم. از همان ابتدا این انتقال به نظرم درست بود. این کار را باید انجام می دادم."
 
"دختران و اعضای باشگاه ورودم را خیلی خوش آمد گفتند و از ورودم استقبال کردند. قطعا نمیتوان ایرادی به امکانات باشگاه گرفت. آنها بسیار خوب هستند. احساس میکنم همه چیز برای پیشرفت من به عنوان یک بازیکن مهیاست. اما به طور کلی مهمترین مسئله پیشرفت باشگاه است."
 
" برای آمدن به آرسنال چند ماه پیش اول با یوناس ایدوال صحبت کردم. قطعا در فوتبال هر پروسه زمان میبرد و گاهی این پروسه ها زمان بر میشوند. در پشت صحنه برنامه ریزی ها و آمادگی های زیادی برای انجام کار مورد نیاز است. با وجود همه ی اینها در نهایت وقتی به اینجا می آیی ارزشش را دارد."  
 
"فکر میکنم یوناس مرا به خوبی بشناسد چون چند بار مقابل تیم او بازی کرده ام بنابراین او درک درستی از سبک بازی من ، آنچه دوست دارم انجام دهم و آنچه در زمین از توانم برمی آید به نمایش بگذارم دارد. برای این انتقال این مسئله به من اعتماد به نفس زیادی داد." 
 
"روزنگارد تیم خوبیست اما من تمام تلاشم را میکردم تا تیم یوناس ایدوال را به دردسر بیندازم. اکنون خیلی خوشحالم که در یک تیم هستیم."
 
" دیدم که هواداران چطور از ورودم استقبال کردند و خوش آمد گفتند. خیلی حس جذابی بود. برای من بسیار ارزشمند است زیرا هواداران برای ما خیلی مهم هستند تا ما را به جایی که میخواهیم یعنی قهرمانی در انگلیس و اروپا برسانند. اینکه میدانم هواداران پشت من هستند خیلی احساس خوبیست. برای دیدار با آنها که به زودی هم خواهد بود نمیتوانم صبر کنم."
 
" آرسنال استعدادهای جهانی زیادی دارد و احساس میکنم اینجا چیزهای زیادی برای یادگرفتن وجود دارد. جردن نابز بازیکن فوق العاده ایست. او یک بازیکن تکنیکیست و انرژی زیادی هم دارد. بنابراین برای بازی کردن کنار او نمیتوانم صبر کنم."
 
"البته ویویان میدیما هم همینطور است. برای همکاری با او هیجانزده هستم. مشخص است که او همه کاری میتواند انجام دهد. او یک گلزن است اما قطعا یک بازی ساز فوق العاده هم هست بنابراین برای ملاقات با او هم نمیتواتم صبر کنم و امیدوارم بتوانیم در چند موقعیت گلزنی با هم همکاری داشته باشیم و گل بزنیم. "
 
" دوست دارم پست شماره 8 یا 10 بازی کنم. خودم را یک بازیکن تکنیکی میبینم و بازیکنی هستم که دوست دارم با توپ دریبل بزنم. با هم تیمی هایم همکاری کنم و قفل مدافعان حریف را باز کنم. بازیکن خلاقی هستنم و فکر میکنم تکنیک های خوبی بلدم."
 
" از زمانی که اینجا آمدم از تاریخچه باشگاه آرسنال و قهرمانی هایش شنیده ام و میدانم که موفق ترین باشگاه انگلیس هستند که این واقعا چشمگیر است. میخواهم چیزی به حرف هایم اضافه کنم. من در طی 2 سال اخیر چند بازی از آرسنال دیده و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم. اما حالا باید چیزهای بیشتری از تاریخ باشگاه یاد بگیرم."  
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۸۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰