loading
در حال بررسی درخواست شما
باشگاه آرسنال با بن وایت قرارداد بلند مدتی امضا کرد
باشگاه آرسنال با بن وایت قرارداد بلند مدتی امضا کرد

باشگاه آرسنال با بن وایت قرارداد بلند مدتی امضا کرد

بن وایت با امضای قراردادی بلندمدت به جمع توپچی ها پیوست
 
این مدافع 23 ساله پس از آنکه  ثابت کرد یکی از بهترین جوانان لیگ انگلیس است و در رقابت های یوروی تابستان امسال هم حضور داشت به آرسنال ملحق شد.
 
این بازیکن فصل 2019/20 به صورت قرضی برای لیدز بازی کرد و آنجا قهرمان چمپیون شیپ شد. این تیم با کمک او موفق شد پس از 16 سال دوری بتواند به لیگ برتر صعود کند. او فصل گذشته به برایتون بازگشت و یکی از بازیکنان اصلی تیمش بود. 
 
بن کار خود را از تیم جوانان ساوتمتون آغاز کرد و 16 سالگی به برایتون پیوست. اولین بار در 18 سالگی برای تیم اصلی برایتون به میدان رفت. او دوران خوبی در لیدز داشت و با آن تیم قهرمان شد. همچنین دوران کاری موفقی در تیم های نیوپورت کانتی پتربورگ یونایتد داشته است. 
 
 ادو پس از انتقال بن وایت به آرسنال در مصاحبه ای گفت:" بن هدف اصلی تابستان ما بود.او توانایی های زیادی دارد که انتقالش به آرسنال ما را هیجانزده میکند. بن یک بازیکن جوان انگلیسی و با آینده ای درخشان است. در دفاع بسیار مستحکم و قوییست. کار با توپش خوب است و پاس های خیلی خوبی دارد. از امضای قرارداد با بن وایت خوشحالیم و میخواهیم کنار ما پیشرفت کند."
 
میکل آرتتا هم دراینباره گفت:" بن بالاترین هدف ما بود و خیلی عالیست که امضای قراردادش نهایی شد. بن زیر نظر دو باشگاه خوب آموزشش دیده. طی سالهای اخیر در باشگاههای برایتون و لیدز آموزش دیده. او از دو سبک متفاوت مربیگری بهره برده و در برایتون و لیدز نشان داد استعداد والایی دارد. "
 
" بن وایت یک مدافع باهوش است که در بازی با پا بسیار راحت بوده و سبک بازی او با ما سازگار است. البته او هنوز جوان است بنابراین سن و خصوصیات او با برنامه هایی که ما داریم مطابقت دارد."
 
کلیه اعضای باشگاه آرسنال ورود وایت را خوش آمد می گویند. او پیراهن شماره 4 را به تن خواهد کرد.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰