loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 2-1 چلسی (دوستانه)
آرسنال 2-1 چلسی (دوستانه)

آرسنال ۲-۱ چلسی (دوستانه)

تیم بانوان آرسنال بازی های پیش فصل خود را با پیروزی آغاز کرد. 
 
بانوان آرسنال یکشنبه بعدازظهر بدون حضور سرمربی جدید خود یوناس ایدوال به میدان رفتند اما از دو بازیکن تازه وارد خود فریدا مانوم و سیمون بوی در ترکیب اصلی تیم استفاده کردند.
 
بازی را یاران آرسنال بهتر شروع کردند. اولین موقعیت را جردن نابز بدست آورد اما شوت از راه او در چارچوب نبود و وارد دروازه چلسی نشد. از طرفی مک کیب به عنوان وینگر چپ توانست موقعیت هایی روی دروازه چلسی ایجاد کند. اولین گل آرسنال روی همکاری خوب بازیکنان و ارسال زیبای توپ از مانوم برای مک کیب بدست آمد. مک کیب در محوطه جریمه توپ مانوم را دریافت و به راحتی گل اول توپچی ها را به ثمر رساند.
 
اما در ادامه اتفاقی تلخ برای جردن نابز رخ داد. او درحالی که قصد حمله داشت با تکل کاتبرت از ناحیه مچ پا آسیب جدی دید و توسط کادر پزشکی از زمین خارج شد.
 
بعد از این اتفاق شاهد 10 تعویض بودیم. بازیکنان اصلی همزمان از تیم خارج شدند و بازیکنان آکادمی در دقیقه 60 جایگزینشان شدند.
 
تنها 10 دقیقه به پایان بازی مانده بود که بلادس گل تساوی چلسی را روی خامی بازیکنان جوان آرسنال به ثمر رساند اما خوشحالی یاران چلسی چندان دوام نداشت. جاپ یکی از بازیکنان آینده دار آرسنال که تنها 17 سال دارد پس از دریافت توپ موفق شد مدافعان چلسی را پشت سر بگذارد و با شوتی سرکش از پشت محوطه جریمه دروازه کاترین برگر گلر مطرح آبی پوشان را باز کند.
 
آرسنال پس از پیروزی 2-1 مقابل چلسی یکشنبه هفته آینده یک دیدار دوستانه در خانه تاتنهام برگزار خواهد کرد. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۵/۱۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۷۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰