loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست 5-0 مقابل منچسترسیتی
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست 5-0 مقابل منچسترسیتی

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از شکست ۵-۰ مقابل منچسترسیتی

 پس از شکست ناامید کننده 5-0 آرسنال مقابل منچسترسیتی در هفته سوم لیگ برتر میکل آرتتا پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود 
 
درباره نتیجه دلسرد کننده ...
خیلی بزرگ بود. نتیجه و اتفاقاتی که در زمین رقم خورد خیلی ناامید کننده بود. فکر میکنم بازی را خوب شروع کردیم و بازی را به سمتی که میخواستیم بردیم. واقعا رقابت داشتیم تا اینکه روی حرکت اول نتوانستیم مقابل توپ ارسالی قرار گیریم و در محوطه جریمه به خوبی دفاع کنیم و اگر نتوانید این کار را انجام دهید نمیتوانید در یک بازی فوتبال برنده شوید چون کارهای اساسی زیادی وجود دارد که باید بهتر انجام شوند. چند دقیقه بعد از این گل ما گل دوم را هم خوردیم که فکر میکنم این گل مشت محکم بر صورت کالوم چمبرز است. ما به بازی ادامه دادیم و 20 دقیقه بعد از آن گرانیت ژاکا اخراج شد. ما باید 60 دقیقه با 10 بازیکن مقابل بهترین تیم لیگ بازی میکردیم و خب روزی سخت بود. بله
 
 
در مورد حل کردن مشکلات در زمان وقفه بازی های ملی ...
ما اینجا چند بازیکن داریم و امیدوارم که بتوانیم چند بازیکن دیگر را هم در اختیار بگیریم. در هفته های اخیر بازیکنان زیادی را از دست دادیم. امیدوارم تعدادی از آنها تا پس از تعطیلات بازی های ملی به شرایط مطلوبی برسند. فکر میکنم وقت آن رسیده هر یک از ما در آینه نگاه کنیم و به دنبال تغییر شرایط باشیم زیرا باید نتیجه بگیریم.
 
چه باید به هواداران بگوید...؟
به طرفداران تنها چیزی که میتوانم بگویم این است. " خیلی متشکرم" امروز اینجا 3000 هوادار داشتیم که فوق العاده بودند در طول بازی تیم را همراهی کردند و برای همین بود که بعد از بازی واکنش ها را دیدیم. من و بازیکنان باید این کار را انجام دهیم و بگوییم ممنون زیرا در فوتبال اغلب چنین اتفاقاتی را نمی بینیم. باید برای آنچه آنها امروز انجام دادند ارزش قائل شویم. 
 
درباره پاسخ به منتقدان...
فکر نمیکنم امروز روز مناسبی باشد تا درباره هر نوع پروسه ای صحبت کنیم. امروز فقط باید درباره نتیجه حرف بزنیم. انچه در زمین اتفاق افتاد و تمام 
 
آیا هنوز اعتقاد دارد که میتواند با این بازیکنان نتیجه بگیرد؟
بله دارم. میدانید که در غیر اینصورت روی نیمکت نمی نشستم 
 
در مورد واکنش خودش و اینکه آیا بازیکنان برای او میتوانند بازی کنند یا خیر؟ 
همیشه این را گفته ام که مسئولیت را برعهده خواهم گرفت. فکر میکنم به خودم بیشتر انتقاد میکنم و هربار خودم را مقصر میدانم، اما فقط موقع شکست. امروز اینجا ایستاده و دقیقا همین کار را میکنم. از خودم میپرسم و باید سعی کنم افراد درستی را کنارم داشته باشم. باید به هر تصمیمی که میگیریم با دقت توجه کنم و به آن بنگرم، اگر معتقدیم میخواهیم کاری متفاوت ارائه دهیم بله البته باید سعی کنم آن را بهبود بخشم یا تغییر دهم. 
 
در مورد پیام اوبا که گفته بازیکنان باید با افتخار بیشتری بازی کنند...
اگر او چنین احساس میکند من موافقم زیرا آنها در زمین هستند و چیزهایی را حس میکنند که دیگران نمیتوانند درک کنند. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰