loading
در حال بررسی درخواست شما
شش بازیکن سابق آرسنال که هنوز در سال 2021 در حال بازی کردن هستند
شش بازیکن سابق آرسنال که هنوز در سال 2021 در حال بازی کردن هستند

شش بازیکن سابق آرسنال که هنوز در سال ۲۰۲۱ در حال بازی کردن هستند

متئو دبوشی
 
با وجود اینکه چهار سال پس از امضای قرارداد در سال 2014 در این باشگاه ماند ، دبوشی دوران خوبی را در آرسنال تجربه نکرد که با مصدومیت همراه بود.
 
اگرچه او به همراه آرسنال کامیونیتی شیلد و جام حذفی را به دست آورد ، اما مدافع کناری در اولین فصل خود جای خود را به هکتور بلرین واگذار کرد و هرگز اعتماد آرسن ونگر را جلب نکرد.
 
دبوشی پیش از امضای قرارداد با سنت اتین در سال 2018 به صورت قرضی با بوردو به فرانسه بازگشت. او اخیراً با قراردادی دو ساله به والنسین در لیگ 2 فرانسه پیوسته ، اما هنوز اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام نداده است.
متئو دبوشی
 
گائل کلیشی
 
کلیشی پس از انتقال جنجالی اشلی کول به چلسی در سال 2006 ، خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در آرسنال معرفی کرد.
 
مدافع کناری پس از عضویت در تیم شکست ناپذیران ، دو مدال لیگ برتر را با منچسترسیتی به دست آورد و در سال 2020 با استانبول باشاکشهیر قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد.
 
بازیکن سابق تیم ملی فرانسه در حال حاضر در تیم سروت در سوئیس بازی می کند و پس از پایان دوران بازیگری خود درباره برنامه های خود صحبت کرده است.
 
او در ژوئیه 2021 در مصاحبه با گاردین گفت : "ایده این است که مربی شوم" اما نمی‌دانم که آیا برای این کار خوب هستم یا خیر. اگر به ای کار علاقه دارم؛ بنابراین اولین قدم این است که در این مورد یاد بگیرم.
 
"من با مربیان زیادی صحبت می‌کنم، من کار خود را به عنوان دستیار شروع خواهم کرد و از آن لحظه می‌بینم که آیا احساس و تمایل به انجام آن را دارم یا خیر. در حال حاضر من این کار را انجام می‌دهم اما وقتی در دسترس باشم و مقام خود را دریافت کنم، شاید احساس کنم که این کار واقعاً برای من نیست."

گائل کلیشی

 

جی بوتروید
 
بوتروید بخشی از تیم های قهرمانی آرسنال در جام حذفی 2000 بود، اما پس از پرتاب پیراهن خود به طرف دان هاو در هنگام تعویض در دیدار تیم جوانان مقابل وستهم، هرگز در تیم اصلی آرسنال بازی نکرد.
 
این مهاجم با مبلغ 1.3 میلیون پوند به کاونتری فروخته شد و این آغاز دوران پر فراز و نشیب او و انتقالات پر تعدادش بود. در دو دهه گذشته، جی بوتروید در کاونتری، پروجا، بلکبرن، چارلتون، ولورهمپتون، استوک، کاردیف، کویینز پارک رنجرز، شفیلدونزدی، موانگ تونگ یونایتد، جوبیلو ایواتا و هوکایدو کانسادول ساپورو بازی کرده است.
 
بوتروید هنوز در سن 39 سالگی در ژاپن بازی می‌کند و هیچ کدام از توانایی و قابلیت‌هایی که او تحت نظر فابیو کاپلو در تیم ملی انگلیس به دست آورد، از دست نداده است.
جی بوتروید
 
سباستین لارسن
 
ممکن است به نظر برسد که دوران حرفه‌ای لارسن به پایان رسیده است، اما این هافبک همیشه آماده هنوز تصمیمی برای بازنشستگی از فوتبال ندارد.
 
لارسن پس از گذراندن دوران حرفه ای خود در انگلستان با آرسنال ، بیرمنگام ، ساندرلند و هال سیتی ، سه سال گذشته را در سوئد با آاک گذراند و 103 بازی برای این باشگاه انجام داد.
 
او حتی در یورو 2020 هم حضور داشت و در هر چهار بازی سوئد به میدان رفت ، اما پس از شکست در مرحله یک شانزدهم نهایی مقابل اوکراین ، بازنشستگی بین المللی خود را اعلام کرد.
سباستین لارسن
 
فران مریدا
 
مریدا در اواخر دهه 2000 فقط چند بازی برای آرسنال انجام داد و سپس به اتلتیکو مادرید اعزام شد. او دوران حرفه ای خود را در اسپانیا ، پرتغال و برزیل گذراند و در حال حاضر در اسپانیول حضور دارد.
 
او ممکن است فقط یک گل برای آرسنال به ثمر برساند ، اما حداقل مریدا آن را به یک گل ویژه تبدیل کرد.
فران مریدا
 
الکس سانگ
 
او با اینکه 34 سال سن دارد اما از اینکه هنوز در حال بازی است تعجب می‌کنیم.
 
شاید به این دلیل است که فوتبال بازی کردن برای او اهمیتی نداشت، زیرا او گمان می‌کرد یک قرارداد سودآور از طرف باشگاه بارسلونا تضمین می کند که او "میلیونر" می‌شود.
 
یا شاید به این دلیل باشد که او یکی از نه بازیکنی بود که توسط باشگاه سیون سوئیس در زمان شیوع بیماری کرونا به دلیل موافقت نکردن با کاهش دستمزد خود اخراج شد.
 
این هافبک اهل کامرون از نوامبر 2020 در تیم آاس آرتا جیبوتی مشغول به بازی است.
 
هواداران هرگز عملکرد سانگ در فصل 12-2011 را فراموش نخواهند کرد ، به ویژه آن پاس گل برای والی نمادین رابین فنپرسی مقابل اورتون
الکس سانگ

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۶/۳۱
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۵۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰