loading
در حال بررسی درخواست شما
5 بازیکنی که برای آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفته‌اند
5 بازیکنی که برای آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفته‌اند

۵ بازیکنی که برای آرسنال و تاتنهام در لیگ برتر به میدان رفته‌اند

سول کمپل
 
این یکی را همه به یاد دارند.
تقریبا عموم طرفداران دو تیم خاطرشان هست که کمپل در سال ۲۰۰۱ قصد جدایی از تاتنهام را داشت اما هیچکس انتظار نداشت فصل بعد او را در هایبوری و در پیراهن آرسنال ببیند. در آن روز جنجالی خبرنگارانی که منتظر رونمایی از ریچارد رایت (بازیکن لینک شده به آرسنال در آن زمان) بودند هرگز انتظار نداشتند ناگهان با دیدن مدافع تیم ملی انگلیس در لباس آرسنال غافلگیر شوند.
کمپل دوره بسیار موفقی را در آرسنال گذراند. هواداران تاتنهام سالها بخاطر این اتفاق از او متنفر بودند.
 
 
 
ویلیام گالاس
 
هواداران آرسنال همیشه با جنجالهای گالاس در زمین و رختکن کنار می‌آمدند زیرا او عملکرد فوق العاده ای در دفاع داشت. اما انتقال به تاتنهام باعث شد او از هواداران آرسنال بسیار فاصله بگیرد.
 
گالاس احتمالاً در حال تلاش برای طعنه زدن به هیئت مدیره آرسنال بود تا زودتر قراردادش تمدید شود، اما باشگاه در 2010 قرارداد جدیدی به او پیشنهاد نکرد و او نیز با پیوستن به تاتنهام آرسنال را ترک کرد. ملی پوش فرانسوی به اسپرز کمک کرد تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان 2011 برسد-یک دور جلوتر از توپچی ها.
 
 
 
دیوید بنتلی
 
دیوید بنتلی که سابقه پوشیدن لباس آرسنال را هم داشت در وایت هارت لین فروغ چندانی نداشت. تاتنهام این وینگر انگلیسی را با ۱۵ میلیون پوند از بلکبرن به خدمت گرفت اما پس از پایان حضور ردنپ در تاتنهام، روزهای حضور او در تاتنهام نیز به پایان خود نزدیک شد.
همه در این تصور بودند که بنتلی قرار است جای بکهام در تیم پلی را پر کند اما او نتوانست خود را در ترکیب ونگر ثابت کند بنابراین پس از یک دوره قرضی در نوریچ و بلکبرن، در سال ۲۰۰۶ به طور دائمی به بلکبرن پیوست.
 
 
 
امانوئل آدبایور
 
 آدبایور در روزهای حضورش در آرسنال، عاشق گلزنی مقابل تاتنهام بود - کسی نمی‌تواند گل فوق‌العاده‌اش در سپتامبر 2007 مقابل تاتنهام را فراموش کند - اما او بعد از گلزنی مقابل آرسنال [به عنوان بازیکن منچسترسیتی] و خوشحالی بعد از گلی که انجام داد تمام خاطرات خوب خود با هواداران آرسنال را خراب کرد.
 
این مهاجم توگویی که ظاهراً با شعار "یک پنی ، یک پوند" زندگی می کرد. او در سال 2011 طی انتقالی قرضی به تاتنهام منتقل شد، جایی که روند گلزنی عالی رو پیش گرفت و قرارداد قرضی‌اش دائمی شد.
 
 دوران حضور آدبایور در وایت‌ هارت‌ لین با حاشیه‌ها و مشکلات مربوط به تعهد و ناسازگاری به پایان رسید و او در سال 2015 بازیکن آزاد شد. با این حال، با درنظر گرفتن بازی کردن او در هر دو تیم شمال لندن، تنها یک بازیکن در دربی‌های شمال لندنِ لیگ‌برتری گل‌های بیش‌تری نسبت به او به ثمر رسانده است.
 
 
 
روهان ریکتس
 
ریکتس از آرسنال شروع کرد، جایی که در سال 2000 و 2001 قهرمان جام حذفی جوانان شد، اما تنها یک بازی برای تیم اول انجام داد که آن هم مربوط به پیروزی در برابر منچستریونایتد در لیگ کاپ می‌شود.
 
وقتی او در سال 2002 به تیم رقیب در شمال لندن نقل مکان کرد باز هم برای هواداران غافلگیر کننده بود. ریکتس در ابتدا خود را در تیم اصلی ثابت نکرد ، اما در فصل 04-2003 کم و بیش در ترکیب تاتنهام حضور داشت.
 
پس از نیمکت نشین شدن تحت نظر مارتین ژول، ریکتس در سال 2005 به قهرمان چمپیون‌شیپ یعنی ولورهمپتون پیوست.
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۳
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Planet Football
بازدید: ۱,۱۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰