loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 5 تاتنهام 1 FA CUP
 آرسنال 5 تاتنهام 1 FA CUP

آرسنال ۵ تاتنهام ۱ FA CUP

تیم بانوان آرسنال دیشب موفق شد با پیروزی در دربی شمال لندن به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل 2020/21 صعود کند. 
 
در این دیدار توبین هیث برای اولین بار در ترکیب اصلی آرسنال قرار گرفت. جردن نابز هم که پیش فصل آسیب دیده بود بلاخره به میادین بازگشت و پس از مدت ها انتظار ویکی اشنادربک و دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت موفق شد دقایقی با لباس آرسنال بازی کند. تیم یوناس ایدوال 8 بار بازی کرده که برنده هر 8 بازی خود بوده و تاکنون 31 گل هم به ثمر رسانده است.
 
اما در این بازی که تیم با ترکیبی متفاوت به میدان رفته بود ابتدا اسپرزی ها بودند که توسط ریچل ویلیامز به گل اول خود دست یافتند. او با پای چپش شوتی سرکش را راهی دروازه لیدیا ویلیامز کرد و توپش به تور دروازه ی توپچی ها نشست.
 
اما یاران آرسنال طاقت دیدن این گل را نداشتند. آنها پس از به سر رسیدن این گل به شدت اسپرزی ها را مجازات کردند. نفوذ فوق العاده هیث و ارسال خوبش مانا ایوابوچی را در موقعیت گلزنی قرار داد. او هم دقیقه 15 شوتی محکم راهی دروازه تاتنهام کرد و گل تساوی برای آرسنال به ثمر رسیده شد.
 
دقیقه 32 باز هم توبین هیث روی گل دوم آرسنال تاثیرگذار بود. ضربه ایستگاهی هیث به ووبن موی رسید و طی برخوردی با بازیکن تاتنهام توپ راهی دروازه ی تیم میهمان شد.
 
4 دقیقه بعد با ارسال خوب نیکیتا پاریس توپ به محوطه جریمه رسید. فورد از این فرصت استفاده کرد و توپ را تک ضرب وارد دروازه ی تاتنهام کرد و به این صورت بود که گل سوم توپچی ها به ثمر رسید.
 
اما موقعیت چهارمین گل آرسنال روی ارسال توپ مک کیب از روی نقطه کرنر ایجاد شد. این توپ در محوطه جریمه به پتن رسید. او با ضربه سر توپ را به پاریس رساند. او هم با هد گل چهارم آرسنال را به ثمر رساند. این نیمه با نتیجه 4-1 به پایان رسید.
 
نیمه دوم چندان جذاب دنبال نشد. نابز و هیث از زمین خارج شدند و ویکتوریا اشنادربک که از هشتم نوامبر سال 2020 به دلیل مصدومیت از میادین دور بود وارد زمین شد.
 
اما آرسنال با اینکه نیمه دوم را چندان خوب بازی نکرد باز هم موفق به گلزنی شد. نفوذ عالی بث مید و پاس او برای فورد در محوطه ی جریمه باعث شد این مهاجم استرالیایی باز هم در این بازی گلزنی کند و در نهایت این دیدار با نتیجه 5-1 به پایان رسید.
 
آرسنال با این پیروزی موفق شد به نیمه نهایی جام حذفی صعود کند و حریف او در این مرحله برایتون خواهد بود. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۷۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰