loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 4 هوفنهایم 0 (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)
آرسنال 4 هوفنهایم 0 (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

آرسنال ۴ هوفنهایم ۰ (دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال موفق شد اولین پیروزی خود را در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا جشن بگیرد. 
 
توپچی ها که در اولین دیدار خود شکست سختی را مقابل بارسلونا تجربه کردند موفق شدند در دومین بازی و در میدوپارک صاحب یک پیروزی پر گل شوند. 
 
در نیمه نخست یاران هوفنهایم روی بث مید در محوطه جریمه خطا کردند. داور برای توپچی ها اعلام پنالتی کرد و کیم لیتل باز هم مثل همیشه توانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند. 
 
در ادامه ارسال خوب مک کیب به محوطه جریمه دومین گل آرسنال رقم خورد. توپ در محوطه جریمه به میدیما رسید. او با ضربه ی سر توپ را به توبین هیث رساند و او توانست از فاصله نزدیک دروازه ی هوفنهایم را باز کند. این اولین گل هیث آمریکایی در لباس آرسنال بود. 
 
در نیمه دوم شوت پر قدرت نابز توسط دروازه بان هوفنهایم نیمه کار مهار شد. توپ به میدیما رسید و او خیلی راحت سومین گل آرسنال را به ثمر رساند. 
 
پس از این گل یاران هوفنهایم حملات زیادی روی دروازه ی آرسنال داشتند و مانو زینسبرگر هم موفق شد چند سیو زیبا را خلق کند. اما در ثانیه های پایانی روی ارسال کرنر کیتی مک کیب ، لیا ویلیامسون توانست با ضربه سر چهارمین گل آرسنال را به ثمر برساند. 
 
با این پیروزی آرسنال تنها به دلیل پیروزی در بازی رو در رو در گروهش دوم شد. بارسلونا 6 امتیاز دارد. هوفنهایم همانند آرسنال سه امتیازه است. کوگ امتیازی ندارد و در جایگاه چهارم قرار گرفته است.
 
دیدار بعدی آرسنال یکشنبه 31 اکتبر در نیمه نهایی جام حذفی خواهد بود. در این مدت توپچی های ملی پوش باید در دیدارهای ملی به میدان روند. 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰