loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال فرداشب مقابل کریستال پالاس
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال فرداشب مقابل کریستال پالاس

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از جدال فرداشب مقابل کریستال پالاس

درمورد اخبار تیم و گرانیت ژاکا…

 
در حال حاضر به نظر می‌رسد همه خوب هستند. گرانیت واقعا خوب پیشرفت کرده است اما متأسفانه این مصدومیت طولانی مدت است و او در دسترس نخواهد بود.
 
درمورد بازگشت گرانیت ژاکا ...
 
اما مطمئن هستم که اگر شما به او بگویید دوره‌ی نقاهت سه ماه طول می‌کشد او سعی می‌کند مدت دوری را دو ماه بکند و او سعی خواهد کرد کارهای بیشتری انجام دهد تا بتواند آن زمان را به حداقل برساند. ما باید ریکاوری او را به درستی انجام دهیم زیرا این مصدومیت قابل توجهی است و ما می‌خواهیم بازگشت او به درستی انجام شود.
 
درمورد اینکه آیا وقفه بین المللی دوباره به ما کمک می کند یا خیر ...
 
فعلا شرایط همین هست که هست، ما در تعطیلات قبلی توانستیم شرایط را کمی تغییر دهیم اما هنوز قابلیت بزرگی برای پیشرفت وجود دارد. اما ما به نتایج مهمی رسیدیم که در آن لحظه بسیار مورد نیاز بود و ما فقط باید به انجام بهتر کارها فکر کنیم ، در جدول صعود کنیم و بر پیروزی در بازی بعدی خود تمرکز کنیم.
 
درمورد افزایش بار هجومی تیم...
 
بسیاری از ضعف‌ها مورد تمرکز بوده اند که افزایش بار هجومی یکی از آن‌ها بوده است. بازیکنانی که ما در اینجا برای این کار نیاز داشتیم به دلیل بازی های ملی در دسترس نبودند اما مطمئناً این چیزی است که ما می توانیم بهتر انجام دهیم و کارایی خود را در مقابل دروازه افزایش دهیم و وقتی این تعادل را درست بدست آوریم ، بدیهی است که به پیروزی بیشتر در بازی کمک می کند.
 
در مورد پاتریک ویرا به عنوان بازیکن و کاپیتان ...
 
او یک اسطوره آرسنال است و امیدوارم به خاطر کارهایی که برای باشگاه انجام داد مورد استقبال قرار گیرد، نه تنها به عنوان یک بازیکن بلکه همچنین به عنوان یک شخص. او در موفق ترین دوران در سالهای اخیر کاپیتان باشگاه بود و بازگشت او بسیار عالی است.
 
درمورد انتصاب پاتریک ویرا...
 
خوب، او قبلاً تجربیاتی داشته است. بدیهی است که پاتریک لیگ را بسیار بهتر از هر مربی دیگری می‌شناسد زیرا او به عنوان یک بازیکن فوق‌العاده اینجا فعالیت داشته است و بسیار عالی است که او به عنوان مربی هم فرصتی برای انجام این کار خواهد داشت.
 
درباره نحوه سازگاری ویرا با سرمربیگری لیگ برتر ...
 
خوب ، او در حال حاضر چند تجربه [به عنوان یک مربی] دارد و لیگ را به خوبی می شناسد. می توانید اثراتی را که او سعی می کند در تیم ایجاد کند و چیزهایی که سعی می کند در آنجا پیاده کند را مشاهده کنید.
 
درمورد انتخاب شما به عنوان مربی ماه لیگ‌برتر ...
 
این اتفاق شخصی نیست همه اعضا کادر فنی در آن دخیل بوده‌اند؛ بسیار خوب است و ما اکنون فقط روی استپ بعدی تمرکز می کنیم، یعنی پیروزی‌های بیشتر در مسابقات و امیدوارم چنین اتفاقاتی بیشتر بیافتد، زیرا این بدان معناست که ما کارهای درستی انجام می دهیم.
 
درمورد توماس پارتی و اینکه برای دیدار فردا آماده خواهد بود...
 
ما خیلی از بازیکنان را اینجا نداشتیم. برخی از آن‌ها به این دلیل که هنوز در سفر هستند و توسط کادر پزشکی مورد ارزیابی قرار نگرفته اند، اما هنوز امیدوارم. او هر دو بازی را خیلی خوب به پایان رساند. او خوب بازی کرد و گل‌های مهمی به ثمر رساند. امیدوارم همه روز دوشنبه در شرایط مناسب باشند تا به ما در پیروزی در بازی کمک کنند.
 
در مورد نظرات تیری آنری....
 
[اینکه‌ تیم در‌ مسیر درستی قرار گرفته است یا که‌ خیر] نه من آن نظرات را نشنیده‌ام. من آن‌ها را از شما شنیدم. این فقط نظر دیگری است بنابراین باید به آن احترام بگذاریم.
 
درمورد اینکه آیا لاکازت می‌تواند در ژانویه تیم‌ را ترک‌ کند یا خیر ...
 
ما روی این تمرکز داریم که بهترین عملکرد را از لاکا داشته باشیم، او هر روز نشان می‌دهد که تعهدش در اینجاست. ما فقط می‌خواهیم دقیقه‌های مناسبی را به او بدهیم تا بتواند کیفیت خود را نشان دهد و به تیم کمک کند تا بهتر کار کند.
 
در مورد جک ویلشر و اینکه آیا ما برنامه ای برای او داریم...
 
بله او اینجا با ماست و ما سعی می‌کنیم به او کمک کنیم تا آمادگی پیدا کند. او گاهی اوقات با ما و آکادمی تمرین می‌کند، او در این مکان است و حضور او در اینجا بسیار عالی بود. این امر همچنان ادامه خواهد داشت.
 
درمورد اینکه آیا ما از زمان ترک ویرا در خط میانی فاقد رهبر هستیم...
 
من نمی‌دانم، این برای مدت‌ها پیش بوده است، بنابراین نمی‌دانم تحقیق درمورد چه پارامتری بوده است. بله هافبک‌های واقعا خوبی اینجا بوده‌اند ولی پاتریک ویرا چیز دیگری بود. دیگر کسی مثل او نخواهد بود.
 
نیاز به یک رهبر بزرگ در خط میانی…
 
بله، اما می‌توانید آن‌ها را در پست‌های مختلف و با کیفیت‌های مختلف داشته باشید. دوران دیگری نیز وجود دارد و نحوه تربیت و آموزش بازیکنان با امروز متفاوت است. ما نمی‌توانیم سعی کنیم آن را کپی کنیم و بدیهی است که داشتن فردی مانند پاتریک یا تونی در تیم بسیار خوب است، اما ما ویژگی‌ها و ویژگی‌های متفاوتی داریم و باید آن‌ها را توسعه دهیم.
 
درمورد شروع مثبت آرون رمسدیل در شمال لندن…
 
ما سعی کردیم به عنوان یک باشگاه به او‌‌ برای پیشرفت کمک‌ کنیم. برای قضاوت درمورد اینکه او چقدر خوب است خیلی زود است، اما به نظرم نحوه استقرار او و آنچه می‌تواند در داخل و خارج از زمین منتقل کند بسیار مهم است. او اخیراً نامزد کرده است و واقعا خوب با باشگاه سازگار شده است. من فکر می‌کنم او ارتباط بسیار خوبی با طرفداران ما دارد و عملکرد خوبی دارد، که مهم‌ترین چیز است.
 
درمورد اینکه رمسدیل می‌تواند پیکفورد را به عنوان شماره یک انگلیس به چالش بکشاند…
 
او باید مانند آنچه انجام داده است عمل کند و همیشه سعی کند درمورد آنچه درست انجام می‌دهد فکر کند و سپس به انجام آن کارها ادامه دهد، متواضع باشد و درمورد چیزهایی که می‌تواند بهبود بخشد فکر کند. سپس، همه چیز به طور طبیعی پیش می‌رود، همانطور که قبلاً درمورد او اتفاق افتاده بود،. او به دلیل نحوه انجام هر مرحله در طول مسیر، سزاوار شماره یک شدن است. برخی از آن‌ها لحظات دشواری و ناامیدی بوده‌اند که برای پیشرفت در حرفه شما نیز مهم هستند.
 
درمورد امیل اسمیت‌رو و روند گلزنی او…
 
من فکر می‌کنم قصد، تشنگی و جاه طلبی باید وجود داشته باشد. او قادر به انجام آن است ما می‌خواهیم از بازیکنان [برای انجام] کارهایی که می‌توانند انجام دهند بخواهیم و من مطمئن هستم که امیل می‌تواند آن بخش از بازی خود را بهبود بخشد. او خیلی مایل است این کار را انجام دهد او تقریباً هر روز روی آن کار می‌کند و سوالات درستی را مطرح می‌کند. او بهتر می‌شود زیرا تشنگی واقعی دارد.
 
در مورد تواضع اسمیت رو…
 
صادقانه بگویم ، امیل طبیعتاً اینگونه است. اگر چیزی باشد ، گاهی اوقات باید به او بگویید که چقدر خوب است. او باید باور کند که چقدر خوب است. شما باید او را تشویق کنید تا کارهایی را که توانایی انجام آنها را دارد ، امتحان کند. او خوشحال است که با او کار می کند. هنوز در دوران حرفه ای او خیلی زود است اما ما از حضور او در تیم بسیار خوشحالیم.
 
درمورد پیشرفت مارتینلی…
 
اگر به تعداد بازی هایی که او انجام داده نگاه کنید و مصدومیتهایی که متحمل شده است شکست‌های‌ بزرگی بوده است. ما گاهی سن او را فراموش می‌کنیم، چه کرده است و کجاست. ما باید سعی کنیم به او در حفظ این تعادل کمک کنیم زیرا می‌دانید که می‌توانید ناامیدی ایجاد کنید. او به زمان نیاز دارد. 
 
درمورد جدایی قرضی و احتمالی مارتینلی…
 
من از او بسیار خوشحالم ما به چنین چیزی فکر نمی‌کنیم.
 
درمورد از دست دادن احتمالی الننی و پارتی به دلیل جام‌ ملت‌های آفریقا...
 
بیایید ببینیم در آن زمان کجا کار هستیم و چه بازیکنانی در اختیار داریم و کدام بازیکنان قطعاً باید آنجا باشند و برای چه مدت آن‌ها را در اختیار نخواهیم داشت، سرانجام راه حلی پیدا خواهیم کرد. اگر باید بروند باید بروند. ما باید جایگزین مناسب آن‌ها را پیدا کنیم.
 
درمورد بازگشت متئو گوندوزی...
 
در حال حاضر، او در مارسی توپ می‌زند. من فکر می‌کنم او در آنجا واقعاً خوب بازی می‌کند و این بخشی از برنامه‌ای است که ما برای او داریم. او باید به پیشرفت خود ادامه دهد و ما در پایان سال تصمیم خواهیم گرفت.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۲۵
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۶۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰