loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 4 وستهام 0 The Fa WSL
 آرسنال 4 وستهام 0 The Fa WSL

آرسنال ۴ وستهام ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال دیشب موفق شد با پیروزی مقابل وستهام به ششمین برد متوالی خود در سوپرلیگ دست یابد و تاکنون حداکثر امتیازات این فصل را از آن خود کرده است. 
 
ویویان میدیما که 10 روز استراحت داشت برای این دیدار بازگشت اما در ترکیب اصلی تیم حضور نداشت. جای او را کیتلین فورد در خط حمله پر کرد. 
 
آرسنال نیمه نخست حملات متعددی روی دروازه تیم میهمان داشت . نیکیتا پاریس و بث مید موقعیت های زیادی را خلق کردند ولی موفق نبودند. نزدیک ترین موقعیت آرسنال به گلزنی روی ارسال خوب بث مید برای نیکیتا پاریس ایجاد شد اما تیر دروازه مانع از گلزنی پاریس شد. 
 
مانا ایوابوچی، کیم لیتل و کیتلین فورد هم از راه دور و نزدیک دروازه ی وستهم را هدف گرفتند اما شوت های آنها از کنار دروازه ی حریف به بیرون رفت. در نهایت دقایق پایانی نیمه اول بود که کیم لیتل دو مدافع را جا گذاشت و توپچی ها توسط کاپیتان به گل اول خود رسیدند. 
 
ابتدای نیمه دوم نوئل ماریتز پایه گذار گل دوم آرسنال شد. با پاس خوب او کیم لیتل موقعیت گلزنی پیدا کرد و از گوشه محوطه جریمه برای دومین بار در این بازی موفق به گلزنی شد. لیتل با این گل موفق شد به جمع بازیکنانی که در سوپرلیگ موفق شدند پنجاه گل به ثمر برسانند راه یابد. 
 
در ادامه نیکیتا پاریس زمینه ساز گل سوم شد. او به خوبی نفوذ کرد و توپ را به مید رساند. بث مید که روزهای درخشانی را سپری می کند توانست از سمت چپ پیش برود و دروازه وستهام را باز هم باز کند. 
 
مید دست بردار نبود. او که در این دیدار یک پاس گل داده بود و یکبار هم موفق به گلزنی شد باز هم دوست داشت خودی نشان دهد. توپی که او به محوطه جریمه ارسال کرد به فیسک بازیکن وستهم رسید و با اشتباه او یک گل به خود برای این تیم در این بازی به ثبت رسید. 
 
در نهایت این بازی 4-0 به نفع آرنال به پایان رسید و توپچی ها موفق شدند باز هم کلین شیت کنند. یاران آرسنال اکنون با 18 امتیاز صدرنشین هستند و چلسی با 15 امتیاز آنها را تعقیب میکند. 
 
بازی بعدی آرسنال چهارشنبه در لیگ قهرمانان مقابل اف سی کوگ است. توپچی ها در این دیدار میهمان هستند. 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۱۷
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۵۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰