loading
در حال بررسی درخواست شما
کوگ 1 آرسنال 5 ( لیگ قهرمانان اروپا)
کوگ 1 آرسنال 5 ( لیگ قهرمانان اروپا)

کوگ ۱ آرسنال ۵ ( لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال دیشب موفق شد با پیروزی در سومین دیدار دور گروهی لیگ قهرمانان به صعود از گروهش امیدوارتر شود. 
 
آرسنال در دانمارک میهمان تیم کوگ بود. استف کتلی به ترکیب اصلی بازگشت و سیمون بوی پس از گذران دوران مصدومیت خود در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت. او مقابل نماینده ی کشورش بازی می کرد. 
 
کوگ با سیستم 5-4-1 به میدان رفت و کار را برای توپچی ها به شدت سخت کرد. با اینحال 80 درصد مالکیت توپ از آن یاران آرسنال بود و بر اثر خطای بازیکنان کوگ در محوطه ی جریمه یک پنالتی به نفع آرسنال اعلام شد که نیکیتا پاریس آن را از دست داد. پاریس گوشه ی چپ دروازه را هدف گرفت اما مارکس جهت توپ را به خوبی تشخیص داد و اجازه نداد آرسنال به اولین گل خود دست یابد. 
 
از این اتفاق چند دقیقه ای بیشتر طول نکشید تا استف کتلی بتواند از روی ضربه ی کاشته مستقیما دروازه ی تیم میزبان را باز کند و آرسنال به گل برسد. 
 
نیمه دوم باز هم یاران کوگ به تلاش خود ادامه دادند اما نیکیتا پاریس موفق شد از اشتباه بازیکنان این تیم استفاده کند و گل دوم آرسنال را به ثمر برساند.
 
اما گل سوم را کیتلین فورد به ثمر رساند. جردن نابز شوت محکمی روانه دروازه ی کوگ کرد اما توپش به تیر افقی برخورد کرد و به فورد رسید. این مهاجم استرالیایی با ضربه سر دقیق خود توانست بعد از مدتها انتظار برای توپچی ها گلزنی کند.
 
پس از این گل پوکورنی از اشتباه کتلی استفاده کرد ویکی از گل ها را جبران کرد اما آرسنال دست بردار نبود و در دقایق پایانی باز هم موفق به گلزنی شد. 
 
آنا پتن و جردن نابز توانستند دو گل زیبا برای آرسنال به ثمر برسانند و در نهایت این دیدار با نتیجه 5-1 به پایان رسید. اکنون آرسنال با کسب 6 امتیاز از 3 بازی در گروهش دوم است. بارسلونا نه امتیاز دارد] هوفنهایم تنها 3 امتیاز کسب کرده و کوگ بدون امتیاز چهارم است. 
 
بازی بعدی آرسنال چهارشنبه با کوگ در لیگ قهرمانان است. اینبار توپچی ها میزبانند.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۰
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰