loading
در حال بررسی درخواست شما
تاتنهام 1 آرسنال 1 The Fa WSL
تاتنهام 1 آرسنال 1 The Fa WSL

تاتنهام ۱ آرسنال ۱ The Fa WSL

نوار پیروزی های متوالی تیم بانوان آرسنال در هفته هفتم سوپرلیگ پاره شد. 
 
آرسنال دیشب در دربی شمال لندن میهمان تاتنهام بود. تیم یوناس ایدوال با 5 تغییر نسبت به بازی چهارشنبه شب مقابل کوگ راهی میدان شد. 
 
نیمه نخست توپچی ها حملات متعددی روی درواز ی تیم میزبان داشتند اما در باز کردن دروازه ی تیم حریف موفق نبودند. در بعضی موارد بدشانس هم بودند. در بهترین موقعیت آرسنال کاشته ی زیبای بث مید از جناح چپ به تیر افقی دروازه ی تاتنهام برخورد کرد، تا نزدیکی خط رسید اما برگشت. 
 
پس از آن کیتی مک کیب قصد داشت از آن گل های جذابش به ثمر برساند. او از فاصله 20 یاردی دروازه تاتنهام را هدف گرفت اما ت.پ او هم به تیر افقی برخورد کرد.
 
میدیما هم چند بار تلاش برای گلزنی داشت اما در یکی از اقدامات خوبش در محوطه جریمه هنرمندانه مدافعان حریف را پشت سر گذاشت اما در نهایت توپش برگشت داده شد. 
 
آرسنال به حملاتش ادامه داد اما در نهایت تاتنهام از یکی از معدود فرصت هایش استفاده کرد. ویلیامز ددر محوطه جریمه و از فاصله نزدیک قصد باز کردن دروازه ی زینسبرگر داشت. دروازه بان اتریشی آرسنال توپ اول را برگشت داد اما ویلیامز باز هم توپ را در اختیار گرفت و شوت زد. اینبار ووبن موی در مسیر توپ قرار گرفت اما موفق نشد و گل اول یاران تاتنهام به ثمر رسید. 
 
در بیست دقیقه ی پایانی آرسنال دست بردار نبود و به حملاتش ادامه داد. در دقایق تلف شده ارسال زیبای مک کیب از روی نقطه کرنر زمینه ساز موقعیت گلزنی برای توپچی ها شد. توپ ارسالی به میدیما رسید. او با سر دروازه ی تیم میزبان را باز کرد تا آرسنال یک امتیاز حساس را با چنگ و دندان به دست آورد. 
 
با کسب این پیروزی آرسنال شکست ناپذیر باقی ماند اما فاصله اش با تیم دوم جدول یعنی چلسی کمتر شد. با پیروزی امشب چلسی مقابل سیتی اکنون آنها تنها یک امتیاز با آرسنال صدر جدولی فاصله دارند.
 
دیدار بعدی آرسنال چهارشنبه شب با کوگ در لیگ قهرمانان خواهد بود. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۸/۲۳
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۶۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰