loading
در حال بررسی درخواست شما
قانون جدید کار را برای فیفا سخت خواهد کرد.
قانون جدید کار را برای فیفا سخت خواهد کرد.

قانون جدید کار را برای فیفا سخت خواهد کرد.


در حالی که با توجه به قانون جدید لیگ برتر ، تا پایان ماه اگوست تمام تیم های حاضر در این لیگ ، می بایست لیستی 25 نفره که حداقل باید 8 نفر از بازیکنان بالای 21 سال آن بومی باشند ، ترتیب دهند ، آرسن ونگر معتقد است با توجه به قانون جدید ، بازیکنان بیشتری وجود خواهند داشت که از طریق مراجع قانونی فیفا ، اقدام به باطل کردن قرارداد خود با باشگاهشان بکنند و راهی باشگاه دیگری شوند.
"در حال حاضر این مطلب که باشگاه ها فقط می توانند 25 بازیکن را برای لیگ انتخاب کنند در ذهن بازیکنان وجود دارد.
آنها در ذهن خود می گویند اگر در بین 25 بازیکن نباشم ، می توانم بازنشست شوم ، به تیم دیگری بروم و یا به دادگاه بروم!! این اتفاق هم ممکن است بی افتد. فراموش نکنید که بعضی ها در انگلیس فکر نکرده بودند که اگر بازیکنی در کمتر از 10 درصد از بازی های تمیش به میدان برود ، می توانند بر اساس قوانین فیفا ، از شر قراردادش خلاص شود!!
مایلم بدانم که وقتی آنها این قانون را در لیگ جزیره تصویب کردند ، از این قانون فیفا خبر داشتند یا نه؟! اگر شما کمتر از 10 درصد از بازی ها را بازی کنید ، می توانید در مقابل کمیته ای از فیفا حاضر شوید و پس از آن ، آنها تصمیم می گیرند که شما برای بازخرید ادامه ی قراردادتان ، چقدر باید پول بدهید! این یک قانون است.
اگر به بازیکنان برای بازی کردن حقوق پرداخت کنید ولی به آنها این شانس را ندهید ، آنها می توانند به دادگاه بروند و پول خود را از شما طلب کنند زیرا شما به آنها شانسی برای بازی کردن نداده اید. اگر شما حتی در بین 25 نفر نباشید ، آنوقت چطور می خواهید بازی کنید؟!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۶
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰