loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 4 لسترسیتی 0 The Fa WSL
 آرسنال 4 لسترسیتی 0 The Fa WSL

آرسنال ۴ لسترسیتی ۰ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال با کسب یک پیروزی پرگل مقابل تیم قعرنشین لسترسیتی موفق شد جایگاه خود را در صدرجدول سوپرلیگ بانوان انگلیس مستحکم تر کند. 
 
تیم یوناس ایدوال که دو بازی حساس خود را مقابل چلسی در فینال جام حذفی و بارسلونا در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا واگذار کرده بود در این بازی از همان ابتدا تیم غالب میدان بود و کنترل بازی را در اختیار گرفته بود. 
 
ایدوال که هافبک مطرح خود جردن نابز را در بازی با بارسلونا روی نیمکت ذخیره ها نشانده بود اینبار از ابتدا در ترکیب قرار داد. 22 دقیقه بعد هم او موفق شد با همکاری ویویان میدیما کنج چپ دروازه ی تیم میهمان را هدف گرفته و آرسنال را به گل اول برساند. 
 
دقایقی پس از به ثمر رسیدن این گل بود که میدیما مزد پاس خوب خود را گرفت. نیکیتا پاریس با نفوذ خوبی که داشت این بازیکن را در محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی کرد. او هم به راحتی از فاصله نزدیک دروازه لمپل را گشود. 
 
باز هم نیکیتا پاریس می توانست زمینه ساز یک گل دیگر برای آرسنال باشد اما پورفیلد او را هل داد و این موقعیت را از آرسنال گرفت. با این خطا داور به این بازیکن لسترسیتی کارت قرمز نشان داد و این تیم مجبور شد ده نفره به بازی ادامه دهد. 
 
آرسنال در نیمه دوم هم موقعیت های خوب گلزنی داشت که چند فرصت را میدمیا از دست داد. یک فرصت را هم لیتل خراب کرد اما تعویض طلایی ایدوال مانوم بود که به جای میدیما وارد میدان شد. این بازیکن جوان نروژی موفق شد در عرض 2 دقیقه برای توپچی ها دو گل با ضربه ی سر بزند. پاس گل اول او را نابز فرستاد و پاس گل دوم سانتر خوب کتلی بود. 
 
توپچی ها پس از این پیروزی مهم باید چهارشنبه شب با هوفنهایم در آلمان رو به رو شوند. 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۹/۲۲
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۱۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰