loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال با لئا ویلیامسون قراداد جدیدی امضا کرد
آرسنال با لئا ویلیامسون قراداد جدیدی امضا کرد

آرسنال با لئا ویلیامسون قراداد جدیدی امضا کرد

خوشحالیم از اینکه به اطلاع میرسانیم لیا ویلیامسون همچنان با آرسنال خواهد ماند. 
 
این بازیکن محبوب انگلیسی کار خود را در باشگاه آرسنال از 9 سالگی آغاز کرد و در ادامه نیز با توپچی ها خواهد ماند. ویلیامسون اکنون 24 ساله است و اولین بار سال 2014 به تیم اصلی راه یافت. از آن به بعد او خود را در خط دفاع به عنوان یک بازیکن کلیدی مطرح کرد و از محبوب ترین بازیکن ها بین هواداران شد. 
 
لیا 179 بار برای آرسنال به میدان رفته و 13 گل هم به ثمر رسانده است. او با توپچی ها یک بار قهرمانی سوپرلیگ را در فصل 2018/19 جشن گرفته، دو بار قهرمان کانتیننتال کاپ و دو بار هم قهرمان جام حذفی شده است.
 
وی 24 بار هم برای تیم بزرگسالان انگلیس به میدان رفته و 4 بار به عنوان کاپیتان این تیم معرفی شده است. 
 
او پس از امضای این قرارداد در مصاحبه ای با سایت رسمی آرسنال گفت" اولین باری که با آرسنال قرارداد بستم، رویایی بود که به حقیقت پیوست و این احساس اصلا تغییر نکرده است. مثل همیشه سپاسگزارم که این فرصت را دارم اینجا در خانه به کارم ادامه دهم. بسیار مفتخرم که به نمایندگی از خانواده ام به بازی برای آرسنال و پوشیدن این پیراهن ادامه می دهم. 
 
یوناس ایدوال هم گفت: " خبر شگفت انگیزی است که لیا قرارداد جدیدی امضا کرده است. او علاوه بر اینکه در حال حاضر برای ما بازیکنی کلدیست، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه هایمان برای آینده است. بازیکنی برای ما، برای ساختن آرسنال و همچنین برای نشان دادن به زنان جوان در آکادمیست که با سخت کوشی چه چیزی می توان بدست آورد. فداکاری و اشتیاق. میدانم که لیا هم پیوند خاصی با هواداران دارد.برای هواداران بسیار مهم است که با بازیکنان همذات پنداری کنند و به طور قطع این ویژگی را خیلی خوب در لیا می بینند. 
 
کلر میتلی مدیریت بخش بانوان در باشگاه آرسنال ادامه داد: " روز بسیار مهمی برای بانوان آرسنال است.لیا یکی از اعضای مهم تیم ماست و همه خوشحالیم که او در ادامه راه هم با ما خواهد بود. این یک باشگاه جاه طلب است و لیا همیشه بخش مهمی از برنامه هایمان بوده است. مطمئنم که همه هواداران از این خبر که لیا قرارداد جدیدی امضا کرده است هیجانزده خواهند شد.  

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۰/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۷۳۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰