loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 0 منچستریونایتد 1 Conti cup
 آرسنال 0 منچستریونایتد 1 Conti cup

آرسنال ۰ منچستریونایتد ۱ Conti cup

تیم بانوان آرسنال با شکست در یک چهارم نهایی کانتی کاپ از این جام کنار رفت. در این دیدار توپچی ها شاهد اتفاقات خاصی بودند. از بازگشت ویکی اشنادربک به ترکیب اصلی تا بازشگت ویلیامسون و هیث به میادین و اولین بازی بلکستینیوس و وینرویتر با لباس آرسنال.
 
اولین فرصت گلزنی در این بازی نیم ساعت پس از شروع دیدار ایجاد شد و این فرصت را یاران تیم ایدوال بدست آوردند. همکاری مک کیب و مید زیبا بود توپ برای میدما ارسال شد اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند. 
 
مید هم لحظاتی قبل از سوت پایان بازی در نیمه نخست فرصت گلزنی داشت اما نتوانست آرسنال را به گل برساند. 
 
در نیمه دوم هم یک فرصت خوب گلزنی را نوئل ماریتز خلق کرد و لیتل میتوانست توپچی ها را به گل برساند اما موفق نشد. پس از این فرصت بود که الا تون با ضربه ی سر از فاصله نزدیک میتوانست دروازه ی زینسبرگر را باز کند اما نشد. 
 
پس از این موقعیت بث مید دست از تلاش برای گلزنی برنداشت. یک موقعیت خطرناک را هم میدیما از دست داد و ضربه ی سرش از بالای دروازه به بیرون رفت. 
 
ایدوال ویلیامسون، هیث، بلکستینیوس و وینرویتر را به میدان فرستاد اما پس از آن خطای جنیفر بیتی زمینه ساز گلزنی برای منچستر شد. 
 
روی یک ضربه ی کاشته توپ به روسو رسید و او هم با ضربه ی سر منچستر را به گل رساند. در نهایت این بازی با نتیجه ی 1-0 به نفع شیاطین سرخ به پایان رسید و آرسنال در دومین بازی خود در سال جدید هم شکست خورد. 
 
دیدار بعدی آرسنال روز یکشنبه با منچسترسیتی خواهد بود. آرسنال در این دیدار میهمان است. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰