loading
در حال بررسی درخواست شما
12 بازیکن قرضی آرسنال از آغاز سال 2000 تاکنون
12 بازیکن قرضی آرسنال از آغاز سال 2000 تاکنون

۱۲ بازیکن قرضی آرسنال از آغاز سال ۲۰۰۰ تاکنون

شنیده ها حاکی از آن است که آرتور ملو راهی امارات خواهد شد تا در ادامه فصل 2021/22 به صورت قرضی به آرسنال بپیوندد.
 
هافبک برزیلی در یوونتوس فرصت بازی کوتاهی پیدا کرده است و به عنوان راه حلی با کیفیت برای خط هافبک خلوت آرسنال دیده می شود.
 
این بازیکن 25 ساله که قبلا برای بارسلونا بازی می کرد، احتمالا سیزدهمین بازیکنی خواهد بود که به صورت قرضی به توپچی ها پیوسته است.
 
از سال 2000، 12 بازیکن قرضی قبلی آرسنال را دوباره بررسی کرده ایم.
 
 
یونیچی ایناموتو
 
ایناموتو برای فصل 2001/02 به صورت قرضی از گامبا اوزاکا به شمال لندن آمد و قصد داشت یک انتقال دائمی 4 میلیون پوندی داشته باشد.
 
سپس در 21 سالگی، این هافبک نتوانست در لیگ برتر در فصلی که آرسنال موفق به کسب دبل شد، بازی کند و تنها 3 بازی در بقیه رقابت ها انجام داد.
 
او با قراردادی قرضی دو ساله با فولام به انگلیس بازگشت و در آنجا حضور برجسته‌تری داشت و همچنین از دوران حضور در وست بروم و کاردیف لذت برد.
 
او که مدتی را در ترکیه، آلمان و فرانسه گذرانده است، همچنان در سن 42 سالگی برای تیم ژاپنی ساگامیهارا به میدان می رود، اما قراردادش در فوریه 2022 به پایان می رسد.
 
ژولیو باپتیستا
 
باپتیستا که به عنوان بخشی از قراردادی که در آن خوزه آنتونیو ریس به رئال مادرید پیوسته بود، وارد آرسنال شده بود، نتوانست اعتبار خود را در آرسنال حفظ کند، اگرچه او همیشه به خاطر آن پوکر مقابل لیورپول در جام اتحادیه در آنفیلد در یادها خواهد ماند.
 
ملی پوش سابق برزیل در سال 2019 پس از مدت کوتاهی حضور در کلوژ رومانی بازنشسته شد، جایی که او به یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال در هر دقیقه بازی تبدیل شد و در 43 دقیقه بازی در 4 ماه، 4186 یورو در دقیقه به دست آورد.
 
یوسی بنایون
 
بهترین روزهای بنایون ممکن است در وستهم و لیورپول باشد، اما در حالی که چلسی خوشحال بود که پس از تنها یک فصل حضور در استمفوردبریج، رابطه خود را با این بازیکن قطع کرد، باعث شد آرسنال به سمت این بازیکن برود.
 
او فقط 19 بار در لیگ برتر برای توپچی ها بازی کرد، اما اغلب مرد بازی های بزرگی بود، به ویژه در مقابل تاتنهام و منچسترسیتی تأثیرگذار بود و در دو بازی آخر فصل نیز گلزنی کرد تا به جمع چهار تیم برتر برسند.
 
بنایون سرانجام در آخرین بازی فصل 19-2018 با یکی از فرزندانش که پیراهن آرسنال را پوشیده بود، در اورشلیم به میدان رفت.
 
تیری آنری
 
بازگشت پادشاه یکی از بهترین لحظات امارات را با خود به ارمغان آورد، زیرا آنری از روی نیمکت آمد تا در آخرین لحظه مقابل لیدز در جام حذفی، گل پیروزی را به ثمر برساند.
 
او واقعاً باید در آرسنال به حرفه خود پایان می داد.
 
امیلیانو ویویانو
 
امضای قرارداد با یک بازیکن ایتالیایی به عنوان گلر سوم و حتی عدم نیاز به او برای حضور در یک بازی، کار منطقی نمی‌باشد.
 
کیم کالستروم
 
عقد قرارداد با یک بازیکن مصدوم در سال 2014 علیرغم مشاهده آسیب دیدگی کمر در پرونده پزشکی او، کار جالبی است؟
 
با این حال، او پنالتی خود را در برد نیمه نهایی جام حذفی مقابل ویگان تبدیل به گل کرد و آن را "بهترین 15 دقیقه زندگی من" توصیف کرد که بسیار خوب است.
 
دنیس سوارز
 
در مصاحبه با گاردین ''در 15 روز نخست حضورم در آرسنال، کاملا ناآماده بودم و بعد از آن تنها 50% فرم خودم را به دست آوردم و به بهترین فرم خودم حتی نزدیک هم نشدم.''
 
این هافبک برای نیم فصل دوم فصل 19-2018 به صورت قرضی از بارسلونا آمد اما تنها 67 دقیقه در لیگ برتر بازی کرد و سپس به سلتاویگو رفت.
 
اونای امری فکر می‌کرد که با وارد کردن شاگرد سابقش به موفقیت رسیده است، اما هیچ‌کس در این معامله چیزی به دست نیاورد.
 
دنی سبایوس
 
هافبک اسپانیایی در آگوست 2019 به صورت قرضی به این باشگاه پیوست و در اولین بازی کامل خود با عملکردی فوق‌العاده مقابل برنلی همه را شگفت‌زده کرد.
 
او یک فصل به اندازه کافی خوب را پشت سر گذاشت و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گل پیروزی را در آخرین لحظه به ثمر رساند و میکل آرتتا تصمیم گرفت او را برای دومین دوره قرضی نگه دارد.
 
با این حال، دومین دوره او یک فاجعه بود، با مجموعه ای از اشتباهات پرهزینه در رقابت های لیگ اروپا که باعث خشم هواداران شد.
 
آرسنال تصمیم گرفت به طور دائم با سبایوس همکاری نداشته باشد و او به رئال مادرید بازگشت.
 
سدریک سوارس
 
یکی از معدود بازیکنان قرضی آرسنال که قراردادش دائمی شد.
 
آرسنال در ژانویه 2020 در پست دفاع کناری کمبود بازیکن داشت، بنابراین وقتی آنها به ساوتهمپتون پیشنهاد دادند تا سدریک را به صورت قرضی بپذیرند، شگفتی زیادی وجود داشت.
 
سدریک در سنت ماری بازیکن محبوبی نبود و هنگام ورود به آرسنال مصدوم شد. زمانی که به او قراردادی چهار ساله پیشنهاد شد، هنوز مصدوم بود و اولین بازی خود را بیش از شش ماه پس از ورود اولیه‌اش انجام داد.
 
این ملی پوش پرتغالی از آن زمان تا به حال چندان تاثیرگذار نبوده است و بسیاری این سوال را مطرح کردند که چرا در زمانی که در دوران قرضی خود موفق به حضور در یک بازی نشد به او پیشنهاد قرارداد دائمی داده شد.
 
پابلو ماری
 
آرسنال در ژانویه 2020 به مدافع نیاز داشت و زمانی که پابلو ماری مدافع میانی برنده کوپا لیبرتادورس به صورت قرضی از فلامینگو آمد هیجان زیادی ایجاد شد.
 
با این حال، ماری فقط یک و نیم بازی در لیگ انجام داد قبل از اینکه در مقابل منچسترسیتی دچار مصدومیت مچ پا شود که باعث شد بقیه فصل را از دست بدهد. آرسنال همچنان تصمیم گرفت او را به صورت دائمی با حدود 7 میلیون پوند بخرد، و پس از چند نمایش غیرقابل قبول، به نظر می رسد او در راه خروج است.
 
بازیکن قرضی دیگری که دائمی شد و نتیجه نداد.
 
مارتین اودگارد
 
بدون شک موفق‌ترین بازیکن در این لیست، که به صورت قرضی و با هیاهوی زیادی وارد آرسنال شد.
 
زیدان در رئال مادرید فرصتی به این بازیکن نداد و در جستجوی حضور در ترکیب اصلی به شمال لندن آمد.
 
علیرغم اینکه اودگارد در بیشتر دوران قرضی خود کاملاً آماده نبود اما در دربی شمال لندن گلزنی کرد و در مقابل وستهم با تساوی 3-3 بازی کرد.
 
عملکرد او به قدری امیدوارکننده بود که آرسنال پس از آن 35 میلیون پوند خرج کرد تا این انتقال را دائمی کند، و اکنون با کاپیتان نروژی که در نقش شماره 10 در امارات شکوفا شده است، در حال دریافت پاداش این کار است.
 
مت رایان
 
دروازه بان استرالیایی در ژانویه 2021 به صورت قرضی به عنوان گلر ذخیره برند لنو وارد زمین شد و فقط یک بازی در لیگ انجام داد، شکست 1-0 مقابل استون ویلا.
 
رایان قبل از بازگشت به لالیگا با رئال سوسیداد، در دوران حضورش در باشگاه دوران کودکی‌اش، عملکرد مناسبی از خود ارائه داد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۵
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۵۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰