loading
در حال بررسی درخواست شما
7 مهاجم که آرسنال به جای دوسان ولاهوویچ می‌تواند به خدمت بگیرد
7 مهاجم که آرسنال به جای دوسان ولاهوویچ می‌تواند به خدمت بگیرد

۷ مهاجم که آرسنال به جای دوسان ولاهوویچ می‌تواند به خدمت بگیرد

آرسنال در رقابت برای دوسان ولاهوویچ شکست خورد، اما آنها هنوز هم ستاره های زیادی را در رادار خود دارند.
 
آرسنال تحت هدایت اونای امری نقاط ضعف خود را داشت اما نه در حمله. با پیشروی پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، توپچی ها قدرت تهاجمی قابل توجهی داشتند و میکل آرتتا فقط باید بقیه نقاط زمین را تقویت می‌کرد.
 
اما زمان تغییر کرد. الکساندر لاکازت همیشه در حقیقت آماده نبوده و در تابستان به صورت رایگان در دسترس تیم های دیگر قرار دارد.
 
آرتتا ممکن است در پایان فصل تنها با گابریل مارتینلی باقی بماند. با تعداد زیادی نام بزرگ مرتبط با توپچی ها، آرتتا باید تصمیمی بگیرد. پس بهترین نام از بین همه کسانی که لینک شده اند کیست؟ بیایید بررسی کنیم تا بفهمیم چه کسی مناسب است و آرسنال باید با آن بازیکن قرارداد امضا کند.
 
1. میسون گرینوود
 
بیایید ابتدا به عجیب ترین شایعه بپردازیم. در این ماه مشخص شد که میسون گرینوود هدف آرسنال است که می تواند 100 میلیون پوند برای او بپردازد.
 
اگر احتمالی وجود داشته باشد که توپچی ها با گرینوود قرارداد امضا کنند، باید آن را دو دستی بگیرند. اغوا کردن پسر طلایی یونایتد برای ساکنان شمال لندن پس از سال‌ها رفتن ستاره‌های آن‌ها به تیم های دیگر، بدیهی است که ارزشش را دارد. بازیکن دو پا، یک تمام کننده باورنکردنی، فیزیکی، همه کاره و باهوش.
 
این فقط برای آرتتا شرم آور است که این اتفاق در میلیون ها سال دیگر هرگز رخ نخواهد داد. یونایتد هرگز اجازه نخواهد داد که او باشگاه را ترک کند، به خصوص رفتن به یک رقیب تاریخی.
 
قرارداد گرینوود با منچستریونایتد تا سال 2025 می‌باشد و به این معنی است که توپ در این بازی کاملاً در زمین آنها است.
 
2. ژوائو فلیکس
 
یک گزینه غافلگیرکننده دیگری که ممکن است کمی دور از دسترس باشد. اتلتیکو مادرید مبلغ 9 رقمی برای ژوائو فلیکس پرداخت کرد اما ظاهراً آماده است تا او را به فروش برساند و اینکه آیا او به تیمی خارج از لیگ قهرمانان اروپا می رود یا خیر، موضوع دیگری است.
 
با این حال، این جواهری در تاج یک تیم جوان خواهد بود که یکی از پرطرفدارترین ستاره های اروپا را به ارمغان می آورد. شکی نیست که فلیکس می‌تواند به مانند فیرمینو و سبک بازی‌اش در لیگ برتر به یک ستاره تبدیل شود و با افرادی مانند بوکایو ساکا و امیل اسمیت رو در زمین ارتباط برقرار کند. فقط تصور کنید که همه آنها در پنج سال چقدر خوب خواهند بود.
 
متأسفانه، فوتبال به ندرت آنگونه است که شما آن را تصور می کنید. چه کسی اینجا گل می زند؟ فلیکس در اتلتیکو تلف شده است، اما او هنوز آن گلزن نیست که بتوان به آن اتکا کرد. آرسنال در گذشته قمارهای پرهزینه‌ای انجام داده است که نتیجه نداده است مانند نیکولاس پپه
 
3. ایوان تونی
 
ایوان تونی در 14 بازی خود در لیگ برتر تنها دو گل غیر از پنالتی به ثمر رسانده است. با این حال، او ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که آرسنال به آن نیاز دارد.
 
مهاجم برنتفورد در لیگ برتر با حفظ توپ، کنترل توپ و بدنی که در خط جلو زنبورها قرار دارد، تحت تأثیر قرار گرفته است. فصل گذشته او رکورد بیشترین گل زده در یک فصل از مسابقات چمپیونشیپ را شکست.
 
تونی با 40 میلیون پوند قابل دستیابی است. او از لیگ پایین‌تر صعود کرده است، نگرش و میزان کار فوق العاده ای دارد و اگر آرسنال تا دو سال دیگر یک مهاجم فوق ستاره دیگر را وارد می کرد، تونی هنوز 27 ساله بود. او ممکن است بهترین گزینه موجود برای توپچی‌ها در حال حاضر باشد.
 
4. اولی واتکینز
 
باشگاه استون ویلا و یکی دیگر از مهاجمان سابق برنتفورد که از لیگ‌های پایین‌تر صعود کرده است، ممکن است نسبت به 12 ماه پیش، تمایل بیشتری به بررسی پیشنهادات برای اولی واتکینز داشته باشد با توجه به اینکه آنها اکنون دنی اینگز را دارند.
 
واتکینز ترکیبی از کیفیت فنی بالا، دریبلینگ فوق العاده و کنترل توپ بالا است، در عین حال فیزیک بدنی برای دوئل های هوایی و رقابت به عنوان بازیکن شماره 9 است. او ابزارهایی برای ترکیب در منطقه بازیسازی را دارد و هنوز فقط 25 سال دارد.
 
تنها چیزی که او هنوز ثابت نکرده است، یک بازی بی رحمانه است. در حالی که آرسنال در حال بالغ شدن و توسعه دادن به عنوان یک تیم است، واتکینز باید به جای اوبامیانگ، تبدیل به یک تمام کننده باتجربه ای شود که آرتتا امیدوار بود در این فصل داشته باشد. واتکینز احتمالاً در آرسنال مناسب خواهد بود.
 
5. دومینیک کالورت لوین
 
دومینیک کالورت لوین دقیقاً همان مهاجمی است که هواداران آرسنال میخواهند. به طرز باورنکردنی فیزیکی، شاید در حال حاضر مهاجم بهتری در لیگ برتر وجود نداشته باشد.
 
این به ترکیب آرسنال قابلیت جدیدی اضافه میکند. در حالی که توانایی فنی او هنوز هم قابل بهبود است، کالورت بیشتر برای توپچی ها یک جنگنده است. کسی که میتواند بازی آرسنال در کناره‌ها را شناور کند و همینطور از سانترها استفاده بهتری کند.
 
با این حال، او گران است و در کارهای ترکیبی کمی ضعیف است. آرتتا ممکن است به ازای قیمتی که می‌خرد، فردی کامل‌تر را بخواهد.
 
6. الکساندر ایساک
 
الکساندر ایساک از زمانی که بوروسیا دورتموند را ترک کرد، مورد توجه آرسنال بوده است. مهاجم رئال سوسیداد هنوز فقط 22 سال دارد و می تواند در چند سال آینده به یکی از بهترین مهاجمان جهان تبدیل شود.
 
ایساک با قد بلندش، کنترل توپ عالی در پاس‌های نزدیک و بازی ارتباطی خوب، به وضوح باعث تمایز می شود. او یک بازیکن سوئدی فنی و فیزیکی است و می‌توان گفت ارزش پرداخت هزینه بالا را دارد.
 
اما در حالی که بازی همه جانبه ایساک خوب است، او مهاجم نخبه ای نیست که به زمین بزند و چهار تیم برتر را تضمین کند. او ترسی را در حریفان ایجاد نمی کند و حرکت های او به سمت چپ ممکن است در مسیر گابریل مارتینلی قرار بگیرد.
 
7. جاناتان دیوید
 
جاناتان دیوید یک مهاجم پرس کننده عالی است. او بازیکنی است که در خارج از محوطه به خوبی میتواند در بازیسازی مشارکت کند و همینطور یک تمام کننده درجه یک است.
جاناتان دیوید میتواند همان نقشی که این روزها الکساندر لاکازت در آرسنال بازی میکند را در ترکیب ایفا کند با این تفاوت که دیوید بسیار سریعتر از لاکازت است.
 
او در این فصل 12 گل در 19 بازی به ثمر رسانده است، عملکردی بهتر از لاکازت. این بازیکن کانادایی در حال تبدیل شدن به یک فوروارد است که می تواند همه جا باشد، فضا پیدا کند و در محوطه جریمه ویران کننده باشد.
 
اگر بخواهد در لیگ برتر پیشرفت کند، باید توانایی بدنی‌اش را بهبود یابد. اگرچه، باز هم او شاید بهترین گزینه برای حضور در ترکیب تیم باشد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۹
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : FourFourTwo
بازدید: ۱,۰۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰