loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 1 منچستریونایتد1  1The Fa WSL
 آرسنال 1 منچستریونایتد1  1The Fa WSL

آرسنال ۱ منچستریونایتد۱ ۱The Fa WSL

  تیم بانوان آرسنال موفق شد با تک گل استینا بلکستینیوس خرید زمستانی خود یک امتیاز حساس را از دیدار با منچستریونایتد کسب کند. 
 
آرسنال دیدار را خیلی خوب آغاز کرد اما این منچستری ها بودند که به گل اول رسیدند. تیم بانوان منچستر که بیش از هر تیم دیگری در سوپرلیگ و در این فصل موفق شده از روی نقطه ی کرنر به گل برسد اینبار هم با ضربه ی سر خوب روسو دروازه ی مانو زینسبرگر را باز کند. 
 
ویویان میدیما بلافاصله پس از این گل می توانست کار را به تساوی بکشاند اما شوت محکم او از فاصله 30 یاردی به تیر افقی دروازه ی تیم میهمان برخورد کرد.
 
پس از این موقعیت هم شوت توبین هیث از بالای دروازه ی منچستر با اختلاف کمی به بیرون رفت. 
 
با شروع نیمه ی دوم ایدوال تصمیم گرفت هیث را از ترکیب تیمش خارج کرده و فورد را به جای او به میدان فرستاد. اولین موقعیت این نیمه هم سانتر زیبای لیتل برای فورد بود که او نتوانست از زاویه بسته دروازه ارپس را باز کند و این توپ به خوبی مهار شد.
 
توپچی ها امیدوارانه به کارشان ادامه می دادند که مک کیب کارت زرد دوم را در این بازی گرفت و اخراج شد اما 10 نفره شدن آنها ناامیدشان نکرد. آرسنال روی پاس شاهکار میدیما از نیمه زمین آرسنال به زمین حریف برای بلکستینیوس صاحب فرصتی طلایی شد. این بازیکن سوئدی در روز تولدش با دروازه بان تک به تک شد و گل تساوی آرسنال را به ثمر رساند. 
 
اکنون کار برای قهرمانی آرسنال سخت تر از قبل شده است. چلسی یک بازی کمتر از آرسنال دارد و تنها دو امتیاز کمتر کسب کرده است. این دو تیم جمعه ی همین هفته باید در سوپر لیگ با هم روبرو شوند. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۱۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰