loading
در حال بررسی درخواست شما
کرونکه و سوپرلیگ
کرونکه و سوپرلیگ

کرونکه و سوپرلیگ

جاش کرونکه عنوان کرد که تصمیمات سختی بخاطر هواداران آرسنال و بازگشایی سوپر لیگ پیش رو دارد. مدیر آرسنال بعد از بازی سوپر جام، لس آنجلس رمز که با امتیاز ۵۶ بر سینسینات بنگالز غلبه کرده بود صحبت هایی انجام داد. جاش کرونکه عنوان کرد که متوجه احساسات و اهمیت بالای آرسنال برای هواداران این باشگاه شده است.
 
پسر مالک آمریکایی آرسنال استنلی کرونکه، بعد از تمرکز پدرش بر بقیه باشگاه های ورزشی اش برای یک دهه است که به عنوان مدیرباشگاه منسوب شده است.
 
روز یکشنبه تیم ال ای رمز با پیروزی بر سینسینات بنگالز سوپر جام را از آن خود کرد، اما آرسنال بعد از فصل ۲۰۰۳-۲۰۰۴ که بهفصل شکست ناپذیران معروف بود هیچ عنوانی را در لیگ برتر کسب نکرده است. پروژه ی شکست خورده ی سوپرلیگ که مالکان باشگاه ها در سال ۲۰۲۱ گرد هم جمع شدند و از آن استقبال کردند باعث تعجب مالک آرسنال شد.
 
کرونکه عنوان کرد: من فکر میکنم پیامی که میتوانم به هواداران خودمان و همچنین خودم بدهم اینست که به نظرات آنها و احساساتشان توجه کنم. من در آمریکا نیز به نظرات و احساسات هوادارانمان توجه میکنم اما احساسات و هیجان و حمایتی که در فوتبال اروپا وجوددارد نمیخواهم بگویم از آمریکا عمیق تر است اما قابل قیاس با آمریکا نیست و جور دیگری عمیق تر است. به عنوان یک آمریکایی سخت است که به عنوان یک خارجی که مدیر باشگاه است بتوان با تعصبات هواداران انگلیسی که این باشگاه راحمایت میکنند ارتباط برقرار کرد و کار مدیریتی انجام داد. کرونکه عنوان کرد که تصمیم به بنا کردن سوپر لیگ یک تصمیم اشتباه بوده و از آن تجربیاتی را اندوخته است.
 
وی اظهار ‌کرد: 
 
من فکر میکنم کسی تماما نتواند متوجه آنچه که میخواستیم انجام دهیم شود و این اهمیت هم ندارد. چیزی که مهم است اینست که آنهانمیخواستند چیزی تغییر کند. آن ها میخواستند سیستمی که همگان آن را دوست دارند تغییر دهند و من این را درک میکردم.
 
من فکر میکنم برای یک رهبر خوب بودن باید تصمیماتی بگیرید که برعکس بقیه رهبران باشد و برای یک رهبر خوب بودن باید به نظرات واحساسات هوادارانتان که از همه جا مایوس هستند گوش دهید. و این کاری بود که ما انجام دادیم. وقتی که ما متوجه شدیم چه اتفاقی در حال رخ دادن است، خیلی سریع به عنوان گرداننده ی باشگاهاز جریان اتفاقات سوپر لیگ خارج شدیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
به قلم ارسلان آیرم پور
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : فوتبال لندن
بازدید: ۶۹۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰