loading
در حال بررسی درخواست شما
10 خرید آخر آرسنال قبل از ریاست استن کرونکه
10 خرید آخر آرسنال قبل از ریاست استن کرونکه

۱۰ خرید آخر آرسنال قبل از ریاست استن کرونکه

هواداران آرسنال به طور قابل توجهی از حمایت استن کرونکه از این باشگاه در بازار نقل و انتقالات کمتر خوشحال هستند، اما آن‌ها در سال‌های قبل از آمدن این مرد آمریکایی چگونه بودند؟
 
کرونکه از زمانی که سهامدار اصلی شد، کاملاً با هزینه‌های رقبای توپچی‌ها در لیگ برتر برابری نکرده است، و با حذف آرسنال از لیگ قهرمانان در آن دوره، هواداران هیچ شکی در مورد مقصر بودن آن ندارند.
 
ما 10 خرید آخری را که آرسنال قبل از هدایت کرونکه انجام داد را بررسی کرده‌ایم تا ببینیم آنها در باشگاه چگونه عمل می کنند.
 
 
ینس لمن
 
لمن از بازنشستگی خارج شد و در سن 41 سالگی در جریان یک بحران مصدومیت در مارس 2011 برای دومین دوره به آرسنال بازگشت.
 
این دروازه بان تنها یک بار دیگر برای باشگاه به میدان رفت و در پایان فصل برای بار دوم کفش هایش را آویزان کرد.
 
ریو میاچی
 
میاچی در ژانویه 2011 پس از یک آزمایش موفقیت آمیز به آرسنال پیوست، اما در ابتدا از مجوز کار برای بازی در لیگ برتر محروم شد.
 
با وجود لقب "ریودینیو" در دوران حضور قرضی موفق در فاینورد، او تنها 7 بازی برای آرسنال در تمام رقابت ها انجام داد.
 
پس از دوره های قرضی بیشتر در بولتون، ویگان و توئنته، ملی پوش ژاپنی با قراردادی دائمی در سال 2015 به تیم سنت پائولی پیوست.
 
سباستین اسکیلاچی
 
اسکیلاچی در سال 2010 با شهرت خوبی از سویا به توپچی ها پیوست، اما یک سری اشتباهات هولناک باعث شد که او تبدیل به یک چهره بسیار بد در شمال لندن شود و در سال 2013 بازیکن آزاد شد.
 
اسکیلاچی در سال 2016 به beIN Sports گفت: "انتظارات زیادی وجود داشت، اما همیشه بازی برای مدافعان میانی در آرسنال سخت بوده است، می‌توانید این را قبل از پیوستن من و بعد از رفتنم ببینید."
 
آرسنال گل خورد و همیشه گل خواهد خورد. این به خاطر فلسفه باشگاه است. من در این مورد با ونگر صحبت کردم و او گفت: "می دانم که سخت است، اما این طور است، من می خواهم اینگونه بازی کنم، می خواهم مهاجمانم آزادی داشته باشند، نه اینکه زیاد دفاع کنند."
 
تیم خیلی باز بازی می‌کرد و ما اغلب خود را تک به تک با مهاجم می‌دیدیم.
 
لورن کوشیلنی
 
کوشیلنی نسبتا ناشناخته بود که در تابستان 2010 از لوریان به شمال لندن نقل مکان کرد.
 
او در طول 9 سال بعد، با انجام 353 بازی در تمامی رقابت‌ها و کسب سه جام حذفی در طی 9 سال آینده، به ستون اصلی دفاع آرسنال تبدیل شد.
 
این ملی پوش فرانسوی حتی در فصل 2018/19 کاپیتان باشگاه بود تا اینکه در پایان آن فصل مجبور به انتقال به بوردو شد و او از آن زمان این باشگاه لیگ یکی را ترک کرده است.
 
مروان شاماخ
 
شاماخ پس از بازی در بوردو، در سال 2010 به صورت رایگان به آرسنال پیوست.
 
با وجود به ثمر رساندن 11 گل در 22 بازی اول خود، این مهاجم به زودی نیمکت نشین شد و در سال 2013 به کریستال پالاس فرستاده شد.
 
شاماخ در سال 2016 به RMC Sport گفت: "وقتی شروع کردم، واقعاً خوب پیش رفت. من از مصدومیت فن پرسی استفاده کردم که راه من را هموار کرد. من شش ماه بازی کردم، گل زدم، کمک کردم.
 
در ژانویه، رابین از مصدومیت برگشت و یک شبه بدون هیچ توضیحی روی نیمکت نشستم. بدیهی است که من کمی از [ونگر] آزرده خاطر هستم زیرا فکر می کنم بیشتر از آنچه که او به من داده و قول داده بود، مستحق بازی بودم.
 
به خاطر جاه طلبی هایی که داشتم، فکر می کنم کمی بی احترامی بود. من خوب شروع کرده بودم و او یک شبه مرا فراموش کرد.''
 
ولینگتون سیلوا
 
آرسنال در سال 2010 ولینگتون سیلوا را به خدمت گرفت و انتظار داشت به دلیل تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس برای اعطای "ویزای استعداد ویژه"، وی واجد شرایط بازی باشد. با این حال، کمتر از یک سال بعد، اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم گرفت نظر خود را تغییر دهد.
 
این برزیلی نتوانست حتی یک بازی برای تیم اصلی این باشگاه انجام دهد و پس از شش دوره قرضی جداگانه در سال 2016 با قراردادی دائمی به فلومیننزه بازگشت.
 
سول کمپل
 
پس از یک دوره عجیب 29 روزه در ناتس کانتی، کمپبل با آرسنال تمرین کرد تا آمادگی بدنی خود را حفظ کند قبل از اینکه دوباره با این باشگاه در یک قرارداد کوتاه مدت قرارداد امضا کند.
 
این مدافع میانی پس از مصدومیت توماس فرمالن و ویلیام گالاس در دومین دوره خود 14 بازی انجام داد اما در پایان فصل 10-2009 بازیکن آزاد شد.
 
توماس فرمالن
 
فرمالن در اولین فصل حضورش تاثیرگذاری در امارات را تجربه کرد و در تیم منتخب سال لیگ برتر قرار گرفت.
 
اما این مدافع میانی در بیشتر دوران حرفه‌ای خود در آرسنال با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و در نهایت از کوشیلنی و مرتساکر عقب افتاد.
 
او در سال 2014 یک انتقال غیرمنتظره به بارسلونا را تکمیل کرد و 9 ماه صبر کرد تا اولین بازی خود را برای این باشگاه اسپانیایی انجام دهد.
 
آندری آرشاوین
 
در حالی که ممکن است آرشاوین نتوانسته انتظارات را در آرسنال برآورده کند، اما او همیشه آن چهار گل را مقابل لیورپول خواهد داشت.
 
مایکل سیلوستره
 
آرسنال در سال 2008 به شدت به تقویت خط دفاعی نیاز داشت و سیلوستره 31 ساله را از منچستریونایتد به خدمت گرفت.
 
با این حال، به سرعت مشخص شد که چرا سر الکس فرگوسن مایل بود او باشگاه را ترک کند و این مدافع میانی در طول دو سال حضورش در آرسنال تنها 26 بازی در لیگ برتر انجام داد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۹۵۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰