loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 4 بیرمنگام 2 The Fa WSL
 آرسنال 4 بیرمنگام 2 The Fa WSL

آرسنال ۴ بیرمنگام ۲ The Fa WSL

تیم بانوان آرسنال با کسب پیروزی مقابل بیرمنگام فاصله ی خود را با تیم دوم جدول یعنی چلسی به هشت امتیاز رساند البته حریف لندنی سه بازی کمتر از توپچی ها دارد و اگر هر سه را ببرد با یک امتیاز اختلاف صدرنشینی را از آن خود خواهد کرد. 
 
در این دیدار رکوردهای مختلفی به ثبت رسید که  در گزارش بازی به آنها اشاره خواهد شد. 
 
اولین گل آرسنال توسط خرید جدیدش رافائله سوزا به ثمر رسید. او با هدی زیبا موفق شد اولین گل خود را برای آرسنال به ثمر برساند. 
 
ویویان میدیما گل دوم توپچی ها را زد. با  این گل او حالا تنها بازیکن تاریخ سوپرلیگ بانوان انگلیس است که در به ثمر رسیدن 100 گل تاثیر مستقیم داشته است. باز هم مثل بازی های گذشته استینا بلکستینیوس موقعیت گلزنی را برای ویویان میدیما که در پست بازیکن شماره 10 قرار داشت مهیا کرد. اکنون برای میدیما 70 گل زده و 30 پاس گل در سوپرلیگ بانوان انگلیس به ثبت رسیده که تمامی آنها  در 83 بازی با پیراهن آرسنال بوده است. 
 
نیمه دوم را هم آرسنال تیم غالب میدان بود و توانست با بث مید به گل سوم دست یابد. این پنجاهمین گل بازیکن جوان انگلیسی در لباس آرسنال بود. او از جناح چپ به راحتی گوشه راست دروازه بیرمنگام را گشود. 
 
در حالی که توپچی ها کنترل بازی را در اختیار داشتند ناگهان در عرض 5 دقیقه دو بار دروازه ی خود را باز دیدند. لیبی اسمیت و لوسی کویین خیلی راحت توانستند دروازه ی مانوئلا زینسبرگر را بگشایند.
 
اما دقایقی پیش از سوت پایان لیا ولتی با پاسی دیدنی کیتلین فورد را در موقعیت گلزنی قرار داد و او هم خیال توپچی ها را با به ثمر رساندن چهارمین گل از نقطه ای تقریبا کور و از گوشه برای تیمش راحت کرد. 
 
تنها دو دقیقه به پایان بازی مانده بود که ایدوال جردن نابز را به میدان فرستاد. این 250 اُمین بازی او برای توپچی ها بود. 
 
در نهایت این دیدار با نتیجه 4-2 به پایان رسید و یاران آرسنال روز یکشنبه باید با برایتون رو به رو شوند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۱۲/۱۹
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰