loading
در حال بررسی درخواست شما
14 بازیکنی که حداکثر 10 بازی در فصل شکست ناپذیران انجام دادند
14 بازیکنی که حداکثر 10 بازی در فصل شکست ناپذیران انجام دادند

۱۴ بازیکنی که حداکثر ۱۰ بازی در فصل شکست ناپذیران انجام دادند

بازیکنان بزرگی در آرسنال حاضر بودند که یک دوره کامل لیگ برتر را بدون شکست پشت سر گذاشتند، اما در مورد بازیکنان نیمکت نشین که در آن فصل به تیم کمک کردند، چه می‌دانید؟
 
لمن، لورن، کمپل، توره، کول، پیرس، گیلبرتو، ویرا، لیونبرگ، برکمپ، آنری. وقتی به شکست ناپذیران فکر می کنیم، این تیمی است که همه ما به یاد داریم، با ری پارلور، سیلوین ویلتورد، ادو و یکی دو نام بزرگ دیگر.
 
اما چند نام کوچکتر نیز وجود داشتند که در آن فصل برای باشگاه ظاهر شدند. ما نگاهی به تمام کسانی که کمتر از 10 بازی در آن فصل داشته‌اند انداخته‌ایم تا ببینیم از آن زمان تاکنون اوضاع برای آنها چگونه بوده است.
 
فرانسیس جفرز
 
جفرز در فصل 2003/04 فقط 13 دقیقه بازی کرد و یک ساعت به جای دنیس برکمپ در کامیونتی شیلد بازی کرد، قبل از دریافت کارت قرمز مستقیم توسط فیل نویل از منچستریونایتد.
 
او به صورت قرضی به اورتون بازگشت و حتی یک گل هم در لیگ به ثمر نرساند و در تابستان برای همیشه هایبوری را ترک کرد.
 
از زمان بازنشستگی در سال 2013، مهاجم ملی پوش انگلیسی به سمت مربیگری رفت و با دیوید آنسورث در تیم زیر 23 ساله های اورتون کار کرد.
 
جیووانی فن برونکهورست
 
مانند جفرز، فن برونکهورست هم فقط در کامیونتی شیلد حضور داشت و سپس به صورت قرضی از آرسنال جدا شد اما به جای اورتون، به بارسلونا رفت.
 
دوران او در اسپانیا نسبت به جفرز در گودیسون پارک موفق‌تر بود و باعث شد که او به نیوکمپ برود.
 
این مرد هلندی دوران بازی خود را با فاینورد به پایان رساند و کفش هایش را در سال 2010 آویخت و در سال 2015 پس از یک دوره دستیار مربی، هدایت باشگاه هلندی را برعهده گرفت.
 
او یک قهرمانی در لیگ در فصل 17-2016 به نام خود دارد، و همچنین یک پیروزی به یاد ماندنی در مرحله گروهی لیگ اروپا مقابل منچستریونایتد، قهرمان آن فصل.
 
جاستین هویت
 
هویت در نوامبر 2003 با پیروزی در بیرمنگام اولین بازی خود را در لیگ برتر انجام داد و بیش از 60 بار برای آرسنال در تمامی رقابت‌ها بازی کرد و در نهایت در سال 2008 راهی میدلزبورو شد.
 
این ملی پوش اهل ترینیداد و توباگو در سال 2017 به ایالات متحده نقل مکان کرد و دو فصل در USL با اف سی سینسیناتی بازی کرد و سپس در این باشگاه برای فصل افتتاحیه خود در MLS باقی ماند.
 
فرانک سیمک
 
هویت تنها عضوی از تیم شکست ناپذیران نبود که به لیگ برتر فوتبال رسید، اما سیمک مدافع آمریکایی یکی از آنها نبود.
 
این بازیکن جوان متولد میسوری، تنها بازی خود را برای آرسنال در جام اتحادیه فصل 04-2003 مقابل ولورهمپتون انجام داد و در نهایت در تابستان 2005 آرسنال را ترک کرد.
 
سیمک بیش از 100 بازی برای شفیلدونزدی و کارلایل یونایتد انجام داد و تمام دوران حرفه ای خود را در انگلیس گذراند. او آخرین بار در سال 2013 بازی کرد، و ما نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در مورد کارهایی که او از آن زمان انجام داده است، پیدا کنیم.
 
گراهام استک
 
استک در فصل 04-2003 به ینس لمن کمک کرد، اما این بازیکن آلمانی همیشه در لیگ حضور داشت. این بدان معنا بود که استک به بازی های دیگر جام‌ها محدود می‌شد، اگرچه او در هر دو بازی نیمه نهایی جام اتحادیه مقابل میدلزبورو حضور داشت.
 
استک پس از اینکه آرسنال را بدون حضور در لیگ برتر ترک کرد، زیر نظر ادگار داویدز به بارنت رفت و پس از بازنشستگی در سال 2018 به کادر مربیگری واتفورد پیوست.
 
کوئینسی اوسو آبیه
 
جایزه جالب ترین حرفه ممکن است به اوسو آبیه تعلق گیرد که در فصل 04-2003 سه بازی در دیگر رقابت‌ها برای آرسنال انجام داد و فصل بعد اولین بازی خود را در لیگ برتر تجربه کرد.
 
پس از ترک شمال لندن در ژانویه 2006، این ملی پوش هلندی الاصل غنایی در شش کشور دیگر بازی کرده است و هرگز در یک فصل بیش از چهار بار گل نزده است.
 
در سال 2017، در حالی که او بدون باشگاه بود، اوسو آبیه اعتراف کرد که ترک آرسنال به مقصد اسپارتاک مسکو در سال 2006 یک اشتباه بوده است. او در چهار بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد.
 
دیوید بنتلی
 
بنتلی برای کارهای بزرگ در آرسنال مورد توجه قرار گرفت، اما یک ساعت مقابل پورتموث در آخرین روز فصل در سال 2004 تنها دقایق بازی او در لیگ برای این باشگاه بود.
 
او در مجموع 8 بار در فصل 04-2003 بازی کرد و اولین و تنها گلش برای توپچی ها را در پیروزی مقابل میدلزبورو در جام حذفی به ثمر رساند و سپس به صورت قرضی به نوریچ که به تازگی صعود کرده بود، پیوست.
 
مصدومیت ها، ملی پوش انگلیسی را مجبور به بازنشستگی زودهنگام کرد و از آن زمان او در مورد مشکلاتی که در طول دوران حرفه‌ای خود با آن روبرو بود صحبت کرده است.
 
جان اسپایسر
 
بازیکن دیگری که اولین بازی خود را برای توپچی ها در فصل 04-2003 انجام داد. اسپایسر در جام اتحادیه یک بازی کوتاه مقابل روترهام یونایتد داشت، اما این تنها حضور او برای این باشگاه بود، قبل از اینکه در اواسط فصل بعد راهی بورنموث شود.
 
این هافبک تا سال 2013 در لیگ فوتبال ماندگار شد و آخرین بار در آستانه تولد 30 سالگی خود بازی کرد.
 
جروم توماس
 
توماس منتظر اولین بازی خود در آرسنال بود، این بازیکن دو دوره قرضی با QPR سپری کرد و سپس در جام اتحادیه مقابل روترهام، وست بروم و میدلزبرو به میدان رفت.
 
او قبل از بازنشستگی در سال 2017، برای چهار باشگاه مختلف سطح بالا بازی کرد، اگرچه تعداد بازی های او در لیگ برای پورتسموث و کریستال پالاس دو رقمی نشد.
 
رایان اسمیت
 
اسمیت انگلیسی که برای اولین بازی خود در جام اتحادیه 04-2003 از روی نیمکت به زمین آمد، دومین مرد این لیست با تجربه بازی در MLS است.
 
او فقط 6 بار برای باشگاه لندنی بازی کرد و قبل از عبور از اقیانوس اطلس و بازی برای اسپورتینگ کانزاس سیتی و چیواس ایالات متحده آمریکا، برای باشگاه‌های دسته پایین فوتبال انگلیس، تعداد انگشت شماری بازی کرد.
 
اولافور اینگی اسکولاسون
 
اسکولاسون اولین بازی خود در ایسلند را قبل از انجام اولین بازی با پیراهن آرسنال انجام داده بود، اما در حالی که 36 بار برای کشورش بازی کرد، هرگز به آن یک بازی در آرسنال اضافه نکرد.
 
این هافبک پس از سفر با کشورش به جام جهانی 2018، در تابستان با Fylkir به لیگ ایسلند بازگشت.
 
میکل پاپادوپولوس
 
پاپادوپولوس مهاجم اهل چک، تمام فصل شکست ناپذیرها را به صورت قرضی در بانیک استراوا سپری کرد اما تنها 7 دقیقه در جام اتحادیه برای آرسنال به میدان رفت.
 
یکی از جوان‌ترین بازیکنان آرسنال در آن زمان که هنوز هم بازی می‌کند و همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد. پاپادوپولوس در دو سال و نیم 16 بازی برای باشگاه لهستانی پیاست گلیویس انجام داده است و این باشگاه را در رقابت برای کسب مقام در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کرده است.
 
استاتیس تاولاریدیس
 
تاولاریدیس مدافع یونانی در سه بازی در جام اتحادیه حضور داشت و اتفاقاً پس از جدایی او به صورت قرضی بود که آرسنال در این رقابت ها شکست خورد.
 
او در ژانویه 2004 به صورت قرضی به لیل پیوست و در آن تابستان این انتقال را دائمی کرد و برجسته ترین دستاورد او برای باشگاه فرانسوی در سال 2005 بود، زمانی که او به حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.
 
او در سال 2018 پس از بازگشت به کار خود در یونان بازنشسته شد.
 
سسک فابرگاس
 
آخرین بازیکن جوان احتمالاً شناخته شده ترین بازیکن این لیست است، حتی اگر بازی او در تیم اصلی در فصل 04-2003 فقط شامل سه بازی جام حذفی بود. فابرگاس در نهایت در سال 2011 پس از بیش از 300 بازی برای باشگاه آرسنال را ترک کرد.
 
پس از دورانش در بارسلونا و چلسی، این بازیکن اسپانیایی در ژانویه 2019 به موناکو رفت و اولین گل خود را برای این باشگاه مقابل تولوز در ماه بعد به ثمر رساند.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۶
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Planet Football
بازدید: ۶۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰