loading
در حال بررسی درخواست شما
ادو تابستان شلوغی را پیش‌رو خواهد داشت
ادو تابستان شلوغی را پیش‌رو خواهد داشت

ادو تابستان شلوغی را پیش‌رو خواهد داشت

مسئولیتی که ساکا برای زدن پنالتی‌های دو بازی گذشته مقابل چلسی و یونایتد برعهده گرفت، نماد آن است که این بازیکن فصل آینده پنالتی‌زن اول تیم بشود. حالا که خروج لاکازت تقریبا قطعی شده، تنها گزینه باقی‌مانده نیکولاس پپه است که وضعیت او نیز بلاتکلیف است. او در این فصل تنها پنج مرتبه از ابتدا در ترکیب قرار گرفته که آخرین با به تساوی نیم‌فصل اول مقابل کریستال پالاس بازمی‌گردد. پست تخصصی او با بوکایو ساکا یکسان است و سبک بازی او با انتظارات سرمربی منطبق نیست.
 
او تا پایان این ماه ٢٧ ساله خواهد شد و وارد دو سال پایانی قراردادش می‌شود. قطعا آرسنال و خود پپه به‌دنبال راهی برای انتقال او به باشگاهی دیگر هستند. باشگاه می‌خواهد بخشی از رقم ٧٢ میلیونی انتقال او را جبران کند و این یکی از اهداف بزرگ ادو در تابستان جاری محسوب می‌شود. اکثر ما به بازیکنانی که می‌توانیم به تیم اضافه کنیم می‌پردازیم، درحالی‌که چالش‌های بسیاری درمورد خروجی‌های تیم پیش‌روی ماست.
 
درحال حاضر باید تمرکزمان روی ادامه فصل باشد، اما اگر سهمیه ليگ قهرمانان اروپا را به‌دست بیاوریم، باید عمق و کیفیت ترکیب تیم بهبود یابد. آرتتا اخیرا درمورد انتظارش در این مورد گفته است: «من ٢٢ بازیکن داخل زمین و سه دروازه‌بان احتیاج دارم.»
 
درمورد سه دروازه‌بان نگرانی‌ای وجود ندارد. به‌جز آرون رمزدیل، مت ترنر آمریکایی را جذب کرده‌ایم که احتمالا جایگزین برند لنو شود، و از بین آرتور اوکونکوو و کارل هاین یک نفر گزینه سوم‌مان خواهد شد
 
درحال حاضر ١٨ بازیکن بزرگسال در ترکیب داریم، و باید ۴ بازیکن دیگر به این ترکیب افزوده شوند. بازیکنانی وجود دارند که می‌دانیم برای فصل بعد از آرسنال جدا می‌شوند. اگر لاکازت و پپه بروند، ١۶ بازیکن خواهیم داشت. ادی انکتیا دیگر گزینه‌ای است که آینده‌ش در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، و محمد الننی نیز در پایان این فصل به پایان می‌رسد. تا اینجا شد ١۴ بازیکن. از همین‌جا متوجه می‌شویم که چرا باشگاه مشتاق به تمدید قرارداد انکتیا و الننی است، هرچند که از آن تمدیدهایی که تمام هواداران را هیجان‌زده می‌کند نباشند. هرچند اگر برای فصل آینده قرار باشد در چند رقابت فعال باشیم، کسی به داشتن چنین گزینه‌هایی برای بازی چرخشی اعتراض چندانی نخواهد داشت.
 
اما بسیاری از هوداران مرتبا درمورد بازیکن‌های قرضی تیم سوال می‌پرسند. مسئله مهمی است. ما درحال حاضر ١٠ بازیکن قرضی در تیم‌های دیگر داریم، که تعدادی از آن‌ها می‌توانند به افزایش عمق ترکیب برای فصل آینده کمک کنند. تعدادی از آن‌ها هم وضعیت مناسبی برای بازگشت ندارند. در ادامه وضعیت آن‌ها را بررسی خواهیم کرد.
 
الکس رونارسون: نه!
 
هکتور بیرین: در سویل با رئال بتیس خوشحال به‌نظر می‌رسد، و انتظار می‌رود قراردادش با این تیم را دائمی کند.
 
ویلیام سالیبا: یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای اضافه شدن به ترکیب در فصل آینده. دوران قرضی او در مارسی با موفقیت پیش رفته است و به‌خوبی درحال پیشرفت است. آیا علاقه‌ای دارد که به ترکیب اضافه شود و برای حضور ثابت در ترکیب بجنگد؟ امیدوارم اینطوری باشد.
 
پابلو ماری: او گزینه مناسبی برای نیمکت است، اما خبرهایی درمورد علاقه او برای ماندن در اودینزه، جایی که مرتبا می‌تواند بازی کند، به گوش می‌رسد.
 
دینوس ماوروپانوس: صحبت‌هایی در جریان است که قرارداد او با اشتوتگارت دائمی شده است، اما وضعیتش به اینکه آیا اشتوتگارت سقوط می‌کند یا در بوندسلیگا باقی می‌ماند ‌بستگی دارد. گزینه‌ای است که باید او در نظر داشته باشیم.
 
لوکاس توریرا: او نتوانست به‌خوبی با زندگی در انگلیس وفق پیدا کند، و درحال حاضر دوران خوبی را در ایتالیا سپری می‌کند. بعید است که او به آرسنال بازگردد. یک سال بیشتر هم به قرارداد او باقی نمانده است.
 
اینزلی میتلند نایلز: به‌وضوح یکی از گزینه‌هایی است که می‌تواند به افزایش عمق ترکیب کمک کند، اما حالا که وارد سال پایانی قراردادش می‌شود و اراده‌ای برای تمدید با تو وجود ندارد، باشگاه احتمالا به‌دنبال فروش او باشد.
 
متئو گوئندوزی: قرارداد قرضی او شامل بند خرید اجباری برای مارسی است. برایم سؤال است که مردم چطور معنی کلمه اجباری را متوجه نمی‌شوند.
 
ریس نلسون: دوران قرضی او در مارسی معمولی سپری شده است، اما این اواخر عملکرد بهتری در اوایل فصل داشته است. وضعیت قرارداد او مشابه میتلند نایلز است و با وجود گزینه‌هایی مثل ساکا، اسمیت رو، مارتینلی و ورودی‌های احتمالی تابستان، شانس آن‌چنانی برای حضور در ترکیب برایش وجود نخواهد داشت.
 
فلورین بالوگان: او تجربه خوبی در میدلزبورو کسب کرده، و مطمئنا می‌تواند عمق مناسبی برای پست مهاجم نوک به ترکیب اضافه کند. اما باید میان دقایقی که به او برای حضور در ترکیب می‌رسد و انتظاراتی که از پیشرفت او وجود دارد توازن مناسبی برقرار شود.
 
درهرحال باید تا تابستان برای مشخص شدن وضعیت نقل و انتقالات تیم منتظر بمانیم و فعلا تمرکزمان به ادامه فصل باشد.
 
پ.ن: عنوان اصلی مقاله‌ای که خواندید Ooooh, Edu Has A Lot To Do است.
 
به‌ قلم: اندرو مانگان
برگردان: سپهر بهارلوئی

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۲/۱۲
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : arseblog.com
بازدید: ۷۶۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰