loading
در حال بررسی درخواست شما
عملکرد تیم بانوان آرسنال ( اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت 1401)
عملکرد تیم بانوان آرسنال ( اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت 1401)

عملکرد تیم بانوان آرسنال ( اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱)

آنچه به تیم بانوان آرسنال از اواخر فروردین تا اواخر اردیبهشت گذشت 
 
28 فروردین توپچی ها در نیمه نهایی جام حذفی میزبان چلسی بودند. دختران آرسنال که برای کسب عنوان قهرمانی هم در لیگ با چلسی رقابت داشتند نتوانستند در این تورنومنت چلسی را شکست داده و 2-0 شکسن خوردند. 
 
آرسنال موقعیت هایی هم داشت. همچون فرصتی که مید ایجاد کرد و بلکستینیوس از فاصله نزدیک دست داد. ویویان میدیما هم یک شوت خوب راهی دروازه چلسی کرد که ز بالای دروازه به بیرون رفت. در ادامه یاران آبی پوش لندنی از روی ضربه ایستگاهی موقعیتی خلق کردند که مدافعین ما به خوبی ایستادگی کرده و دروازه را نجات دادند. آرسنال یک موقعیت طلایی دیگر هم داشت که بث مید آن را از دست داد اما بلافاصله بعد بازیکنان چلسی بودند که به گل اول رسیدند. ریتن از فاصله 30 یاردی گوشه راست دروازه ی زیینسبرگر را گشود. 
 
جی سو یون هم 10 دقیقه بعد گل دوم را به ثمر رسانده و کار توپچی ها را در جام حذفی تمام کرد. 
 
چهارم اردیبهشت آرسنال در سوپرلیگ میهمان وستهم بود وبه به پیروزی 3-0 دست یافت. 
 
در این دیدار مید و نابز به پنجاهمین گلشان در سوپرلیگ دست یافتند. مید همچنین با ثبت 36 پاس گل صدرنشین پاسورهای تاریخ سوپرلیگ زنان انگلیس شد.
 
در ابتدا بلکستینیوس برای آرسنال گل زد اما این گل آفساید اعلام و پذیرفته نشد. در ادامه با پاس زیبای لیا ویلیامسون، کیتلین فورد آرسنال را به گل اول رساند. در نیمه اول آرسنال باز هم موقعیت گلزنی داشت اما موفق نبود تا اینکه در نیمه دوم یوناس ایدوال دست به تغییر در ترکیبش زد. تغییر پست مید و میدیما باعث شد مید به پنجاهمین گلش برسد اما سومین گل آرسنال هم توسط یار تعویضی جردن نابز به ثمر رسید و او هم به پنجاهمین گلس دست یافت. پاس این گل را هم بث مید داد و توانست رکورد کارن کارنی را شکسته و بهترین پاسور تاریخ سوپرلیگ زنان انگلیس شود. 
 
یازده اردیبهشت آرسنال میزبان استون ویلا در سوپرلیگ بود و موفق شد این تیم را گلباران کند. توپچی ها که برای قهرمان شدن در لیگ تنها دو بازی فرصت داشتند در این بازی پرانگیزه ظاهر شدند. 
 
دقیقه 11 آرسنال روی همکاری خوب بث مید با گل میدیما از حریف پیش افتاد و بلافاصله بعد باز هم میدیما موفق به گلزنی شد. آرسنال باز هم موقعیت هایی برای گلزنی داش. حتی یک گل هم زد اما اعلام آفساید شد.. میدمیا هم لحظات پایانی نیمه اول میتوانست هت تریک کند اما شوت توسط دروازه بان ویلا مهار شد. 
 
در نیمه دوم باز هم میدیما صاحب موقعیت گلزنی شد. شوتی روانه دروازه ی استون ویلا کرد که گل شد اما در میانه راه به مدافع حریف برخوردی داشت که گل به نام او ثبت نشد. 
 
چهارمین گل را بث مید از فاصله دور یعنی 30 یاردی به ثمر رساند. ووبن موی مم در این دیدار بیکار نماند و پنجمین گل را این مدافع جوان انگلیسی برای آرسنال به ثمر رساند. او از مجوطه جریمه و نزدیک به دروازه توانست گلزنی کند.
 
ششمین گل را بلکستینیوس وارد دروازه استون ویلا کرد و اتفاقی دیگر اینکه هفتمین گل توسط نیکیتا پاریس به ثمر رسید. او از روی نقطه پنالتی دروازه ویلا را گشود و پنجاهمین گلش را در سوپرلیگ زنان انگلیس به ثمر رساند.
 
سه روز بعد آرسنال و تاتنهام در ورزشگاهی اماراتی که مجسمه ی میدیما را در کنارش می دید به مصاف هم رفتند.این دیدار معوقه ی سوپرلیگ حساسیت های زیادی هم داشت. آرسنال باید دربی شمال لندن را میبرد تا شاید بتواند قهرمانی در سوپرلیگ را جشن بگیرد. 
 
بث مید خیلی زود موفق شد لز پاس خوب لیا ویلیامسون استفاده کرده و اولین گلزن این دیدار باشد. اما در ادامه یاران تاتنهام فشار زیادی روی دروازه ی آرسنال ایجاد کردند.در یک موقعیت عالی مدافعان به ویژه میدیما به زحمت توپ را از جلو دروازه دور کردند
 
در نیمه دوم بازی به درگیری هم کشید. خطای بدی که روی لیا ولتی صورت گرفت باعث خشم مک کیب شد و دقایقی بازی به این دلیل متوقف شد. 
 
اما دقایق 71 و 83 کیتلین فورد دو گل برای آرسنال زده و خیال هواداران را از پیروزی راحت کرد. دومین گل فورد بسیار دیدنی بود. لحظات پایانی هم ووبن موی یک پنالتی به تاتنهام داد که آدیسون توپ را به تیر زد و رکورد کلین شیت  مانو زینسبرگر از بین نرفت. 
 
 
و اما آخرین دیدار سوپرلیگ. آرسنال و وستهم که توپچی ها 18 اردیبهشت در این دیدار میهمان بودند. اگر چلسی امتیاز از دست میداد این آرسنال بود که در صورت کسب پیروزی یا حتی تساوی قهرمان فصل میشد. 
 
از اتفاق چلسی در نیمه نخست دو گل از منچستریونایتد خورد اما در این دیدار آرسنال موفق به گلزنی نمیشد و پر استرس  وخطا بازی را دنبال میکرد. نیمه اول دیدار چلسی و منچستریونایتد 2-1 به نفع یونایتدی هم تمام شد اما وستهم و آرسنال به تساوی رسیدند. تا پایان نیمه اول آرسنال قهرمان بود. 
 
با شروع نیمه دوم ورق برگشت. یاران چلسی به بازی بازگشتند و پشت سر هم گل میزدند. با ورود بلکستینیوس بلافاصله به گل اول رسیدیم. اولین لمس توپ او شد اولین گل آرسنال. 
 
بلافاصله بعد استف کتلی موفق شد اولین گلش را در سوپرلیگ به ثمر برساند. این گل بسیار زیبا بود. در نهایت چلسی 4-2 منچستریونایتد را شکست داده و قهرمان شد و دیدار وستهم و آرسنال هم با همین نتیجه به پایان رسید و توپچی ها برای اولین بار در تاریخ سوپرلیگ نایب قهرمان شدند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۳/۶
به قلم Vishka
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۳۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰