loading
در حال بررسی درخواست شما
4 بازیکن بر می گردند!
4 بازیکن بر می گردند!

۴ بازیکن بر می گردند!


توپچی ها عصر شنبه در اولین دیدار خانگی خود به مصاف تیم تازه صعود کرده ی بلکپول می روند. آرسن ونگر وضعیت بازیکنان برای این دیدار را اینگونه اعلام کرد:
"همه ی بازیکنان موجود هستند ولی در سطح آمادگی متفاوتی. باید تصمیمم را بگیرم که چه کسی را وارد ترکیب کنم. ولی در مجموع هیچکدام از بازیکنان مشکل خاصی ندارند.
دنیلسون از 14 آپریل بازی نکرده است و حتی 1 دقیقه هم در بازی ها دوستانه نبوده.او هنوز نیاز به کار دارد. بقیه بازیکنان مشکلی ندارند ، حداقل تا این حد که بتوانند روی نیمکت بنشینند.
ولی در عین حال نمی خواهیم عجله کنیم. برای اینکه فصل خوبی داشته باشید ، باید خوب آماده شوید. به همین خاطر می خواهیم خصوصا فابرگاس و ونپرسی را کاملا به مرز آمادگی برسانیم. آنها 5 اگوست بازگشتند و شما برای اینکه در لیگ خوب کار کنید حداقل نیاز به 3 یا 4 هفته تمرین و آمادگی دارید.

آرسن ونگر همچنین در مورد امانوئل فریمپونگ ، جوان آینده دار توپچی ها اخبار بدی داشت:

"رباط صلیبی او در تمرینات پاره شده و این برای تیم بسیار ناراحت کننده است. اگر مشکل از غضروف می بود ، 3 تا 4 هفته زمان نیاز داشت ولی پاره شدن صلیبی آن هم به این شکل ، بین 6 تا 9 ماه زمان نیاز دارد.
من او را بسیار بازیکن خوبی می دانم و هنوز هم به او ایمان دارم ولی متاسفانه او را بین 6 تا 9 ماه در اختیار نخواهیم داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۵/۲۸
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰