loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال 4 برایتون 0  The Fa WSL
 آرسنال 4 برایتون 0  The Fa WSL

آرسنال ۴ برایتون ۰ The Fa WSL

فصل 2022/23 سوپرلیگ زنان انگلیس دیشب با دیدار آرسنال و برایتون آغاز شد. قرار بود هفته ی گذشته توپچی ها میهمان سیتیزن ها باشند اما مرگ ملکه الیزابت دوم این دیدار را به تعویق انداخت.
 
این دیدار با یک دقیقه سکوت برای ملکه و برگزاری مراسم یادبود برای ماریا پتری هوادار 84 ساله ی آرسنال که تابستان درگذشت آغاز شد.
 
دقیقه 6 اما کولبرگ بازیکن برایتون به دلیل خطا روی بلکستینیوس پشت محوطه ی جریمه مستیقما اخراج شد و حملات خطرناک توپچی ها از آن لحظه به بعد آغاز شد. در ادامه لیا ویلیامسون و کیتلین فورد موقعیت های خطرناکی را ایجاد کردند که منجر به گل نشد. 
 
آرسنال دست بردار نبود. نفوذ زیبای کیتلین فورد از جناح چپ، دریبل های زیبا و پاس دقیق او برای کیم لیتل در محوطه ی جریمه توپچی ها را به گل اول رساند. 
 
پس از این گل ویویان میدیما به عنوان بازیکن پست 10 موقعیت هایی را برای بلکستینیوس ایجاد کرد. یکی از آنها به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. 
 
پیش از سوت پایان بازی در نیمه ی نخست هم شوت زیبای لیا ولتی به گوشه چپ دروازه توسط والش مهار شد و این نیمه با نتیجه 1-0 به پایان رسید.
 
در نیمه ی دوم حملات آرسنال بیشتر هم شد. بلکستینیوس دقیقه 50 بلاخره موفق به گلزنی شد. بث مید پاس زیبایی را برای او به محوطه جریمه فرستاد و او با شوتی سرکش برای دومین بار دروازه ی برایتون را گشود. 
 
مید که تورنومنت خوبی را در یورو 22 پشت سر گذاشته است در این دیدار موفق به گلزنی هم شد. اینبار میدیما برای او فرصت فراهم کرد و سومین گل آرسنال به سادگی و از محوطه ی جریمه به ثمر رسید.
 
در ادامه لینا هورتیگ سوئدی خرید جدید آرسنال پا میدان گذاشت. او به همراه هموطنش بلکستینیوس بسیار تاثیرگذار حاضر شدند و با کمک هم موقعیت گلزنی را برای مید ایجاد کردند. در نهایت مید موفق شد در این بازی دو گل بزند و این دیدار با نتیجه ی 4-0 به پایان رسید، اگر داور گل میدیما را قبول میکرد پای او هم به گلزنی در فصل جدید باز شده بود.
 
دیدار بعدی آرسنال سه شنبه مقابل آژاکس در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا است. 
 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۰۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۴۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰