loading
در حال بررسی درخواست شما
 آرسنال4 تاتنهام 0 - The Fa WSL
 آرسنال4 تاتنهام 0 - The Fa WSL

آرسنال۴ تاتنهام ۰ - The Fa WSL

بیش از 47 هزار نفر دیروز در ورزشگاه امارات شاهد پیروزی پر گل تیم بانوان در دربی شمال شهر لندن بودند.
 
یوناس ایدوال سه تغییر در ترکیب تیمش نسبت به بازی قبل مقابل آژاکس داشت. لورا وینرویتر به پست مدافع راست بازگشت. مک کیب وینگر چپ بود و کیتلین فورد به ترکیب اصلی بازگشت و مهاجم مرکزی بود. 
 
آرسنال دقیقه 5 توانست با شوت سرکش و زیبای مید از گوشه ی میدان به گل برسد. ک کیب در محوطه ی جریمه با یک یک دوی زیبا توپ را به مید در گوشه میدان رساند و او هم یک گل چشم نواز را به ثمر رساند. 
 
در ادامه باز هم یاران آرسنال برای تیمشان خلق موقعیت داشتند. به خصوص بازی خوب بازیکنان استرالیایی تیم، کتلی و فورد بسیار به نفع آرسنال تمام شد جوری که توپچی ها روی ضد حمله ی خوب فورد موقعیت دوم گلزنی را پیدا کردند. درست پیش از شنیده شدن سوت پایان نیمه اول، او با سرعت بالای خود قصد رد شدن از مدافع حریف را داشت. مدافع تاتنهام توانست توپ را از پای فورد جدا کند اما در نهایت این توپ به میدیما رسید. با دروازه بان تک به تک شد و موفق شد برای هفتمین بار مقابل تاتنهام گلزنی کند. در این نیمه آرسنال موفق شد دو گل بزند. 9 کرنر بدست آورد و 10 شوت در چارچوب دروازه ی حریفش داشته باشد.
 
پس از شروع نیمه ی دوم مدافع مرکزی ما، رافایله سوزا موفق شد گل سوم را به ثمر برساند. کرنر ارسالی روی سر او نشست و او با ضربه سری زیبا دروازه ی تاتنهام را گشود.
 
اما پس از این گل نوبت به دومین گل میدیما در این دیدار رسید. توپ کتلی در محوطه ی جریمه به مهاجم سرشناس هلندی آرسنال رسید و بدین ترتیب یکبار دیگر هم دروزا هی تاتنهام باز شد. 
 
این هشتمین کلین شیت مانوئلا زینسبرگر در سوپرلیگ است. در تاریخ سوپرلیگ زنان انگلیس تاکون هیچ دروازه بانی موفق نشده چنین رکوردی از خود به جا بگذارد. 
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۱۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: بانوان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۰۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰