loading
در حال بررسی درخواست شما
 المپیک لیون 1 آرسنال 5 ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)
 المپیک لیون 1 آرسنال 5 ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

المپیک لیون ۱ آرسنال ۵ ( دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا)

تیم بانوان آرسنال غیرممکن را ممکن کرد. 
 
دختران آرسنال دیشب موفق شدند در اولین دیدار گروهی لیگ قهرمانان اروپا افتخار اروپا را تحقیر کنند. توپچی ها که به سختی موفق شدند در دور مقدماتی آژاکس را در مجموع دیدارهای رفت و برگشت 3-2 شکست داده و به این تورنمنت بزرگ صعود کنند، در گروه مرگ قرار گرفتند و باید در این گروه با تیم های لیون، یوونتوس و زوریخ دیدار کنند اما آنها توانستند در اولین دیدار که بزرگترین چالششان بود سربلند شوند. 
 
آرسنال از همان ابتدا توپ و میدان را از آن خود کرد. آنها توانستند در اولین دقیقه ی بازی به محوطه ی جریمه تیم فرانسوی نفوذ کرده و توسط مانوم و فورد یک موقعیت خوب گلزنی ایجاد کنند. همچنین شوت لیتل در محوطه ی جریمه توسط دروازه بان لیون مهار شد. 
 
پس از این موقعیت آرسنال باز هم توسط مانوم و بلکستینیوس و لیتل خلق موقعیت هایی داشت که به گل منجر نشد اما دقیقه 13 توپچی ها موفق شدند اولین توپ را راهی درازه ی المپیک لیون کنند. کیتلین فورد از وسط محوطه ی جریمه توانست با پای چپ گل اول این دیدار را به ثمر برساند. 
 
پس از این گل حریف تلاش کرد بازی را به تساوی بکشاند اما شوت کِی من از بالای دروازه ی مانو زینسبرگر به بیرون رفت. 
 
پس از این فرصت باز هم یاران آرسنال بودند که صاحب میدان شدند. لیا ولتی به خوبی توانست برای بلکستینیوس در محوطه ی جریمه فرصت گلزنی ایجاد کند اما شوت او مهار شد اما بلافاصله بعد از این موقعیت در وسط محوطه ی جریمه به فریدا مانوم رسید و او دومین گل را برای توپچی ها به ثمر رساند. 
 
یاران خشمگین المپیک لیون پنج دقیقه بعد توانستند از روی ضربه ی ارسالی کرنر یکی از گل ها را توسط مالارد جبران کنند و پس از این گل هم توانستند یک خطا از بث مید بگیرند و هوران صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شد اما در نهایت توپشان توسط مدافعین آرسنال مهار شده و این فرصت خوب را از دست دادند. 
 
آرسنال در این نیمه دست بردار نبود و توانست کمی پیش از سوت پایان نیمه ی اول صاحب یک ضربه ی ایستگاهی شود. بث مید هم از این موقعیت نهایت استفاده را کرد و توپ را راهی دروازه ی حریف سرسخت فرانسوی کرد تا این نیمه با پیروزی 3-1 توپچی ها به پایان برسد. 
 
با شروع نیمه ی دوم یاران لیون میتوانستند یک فرصت خوب گلزنی پیدا کنند اما تکل زیبای لورا وینرویتر این موقعیت را از آنها گرفت. بعد از این موقعیت بازی فیزیکی و درگیرانه تر دنبال میشد. یاران دو تیم با خطاهای پی در پی فرصت های گلزنی را از هم میگرفتند تا اینکه بازی به دقیقه ی 67 رسید. 
 
کیتلین فورد استرالیایی از بیرون از محوطه ی جریمه با پای راست دروازه ی تیم میزبان را هدف گرفت و توپش به تور نشست. او دومین گلش را در این دیدار به ثمر رساند. 
 
دو دقیقه بعد بث مید هم در این بازی دو گله شد. او با پای چپ از مرکز محوطه ی جریمه پنجمین گل آرسنال را به ثمر رساند. 
 
پس از به ثمر رسیده شدن این گل دو تیم دست به تعویض های خود زدند. میدیما که نیمکت نشین بود به جای بلکستینیوس وارد میدان شد اما بازی دیگر موقعیت چندان برای گلزنی نداشت و این بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
 
بعد از بازی آرسنال باید در سوپرلیگ مهمان لیورپول باشد و بعد از آن برای دیدار با زوریخ در شب پنجشنبه سفر کند. توپچی ها یکشنبه به سختی با تک گل بلکستینویس ردینگ را در لیگ شکست دادند. آنها یک پنالتی را هم توسط کیم لیتل از دست دادند. همین باعث شد به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به منچستریونایتد به رتبه دوم نزول پیدا کنند اما در جدول گروهی لیگ قهرمانان صدرنشین هستند. 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۱۴
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: بانوان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۲۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰