loading
در حال بررسی درخواست شما
بهتر از شکست ناپذیران...
بهتر از شکست ناپذیران...

بهتر از شکست ناپذیران...

در مورد پیروزی دراماتیک ۳-۲ آرسنال مقابل منچستریونایتد در آخر هفته گذشته موارد رضایت بخش زیادی وجود داشت. گل پیروزی بخش دقیقه ۹۰ ادی انکتیا ۳ امتیاز توپچی‌ها را تضمین کرد. این نوزدهمین بازی آرسنال در این فصل بود که دقیقاً نیمه راه را در مسیر قهرمانی آن‌ها رقم زد. و با این پیروزی به ۵۰ امتیاز رسیدند.
 
نیازی نیست که ما به شما بگوییم که توپچی‌ها در گذشته نیز در مسیر رسیدن به ۱۰۰ امتیاز بودند اما آیا اینکه یک تیم از ۱۹ بازی ۵۰ امتیاز داشته باشد امری نادر است؟
این جایی است که تیم می‌کل آرتتا در تاریخ لیگ برتر‌ایستاده است.
 
جایگاهی بهتر از تیم شکست ناپذیران:
 
برای در نظر گرفتن دستاورد‌های آرسنال در فصل ۲۰۲۲-۲۳، این بهترین آمار از نظر کسب امتیاز این باشگاه پس از ۱۹ بازی در تاریخ لیگ برتر است. قبل از این هربرت چاپمن به عنوان مربی در فصل 1932-33 که دومین جام سطح ۱ لیگ را برنده شدند ( با درنظر گرفتن ۳ امتیاز برای هر برد) با ۴۷ امتیاز از ۱۹ بازی رکورد دار بود و این شروع حتی بهتر از تیم شکست ناپذیر‌های آرسن ونگر در فصل 2003-04 است که ۴۵ امتیاز در نیمه راه فصل خود کسب کرده بودند.
 
 
بهترین امتیازات آرسنال در لیگ برتر

بهترین امتیازات آرسنال در لیگ برتر

شکست ناپذیرها عملکرد 45 امتیازی خود را دقیقا در نیمه دوم فصل نیز تکرار کردند و فصل را با 90 امتیاز که بالاترین کسب امتیاز در تاریخ لیگ برتر برای آرسنال است به پایان رساندند. بنابراین اگر این تیم فعلی آرسنال روند کسب امتیاز خود در فصل 2022-23 را حفظ کند آمار تیم شکست ناپذیران را درهم خواهد شکست.
بهترین شروع های برتر آرسنال

بهترین شروع های برتر آرسنال

 

 

بیشترین امتیاز بعد از 19 بازی
 
50 امتیاز بعد از 19 بازی یکی از درخشان ترین آمارها است اما باید به شما بگوییم هنوز بهترین نیست. این افتخار مشترکا نصیب منچسترسیتی در فصل 18-2017 و لیورپول در فصل 20-2019 شد که هر دو فصل قهرمانی خود را با 18 برد، یک تساوی و بدون شکست آغاز کردند.
 
آن تیم منچستر سیتی در فصل 2017-2018 اولین و تا کنون تنها تیمی است که به رکورد 100 امتیازی در تاریخ لیگ برتر رسیده است، در حالی که لیورپول در فصل 2020-2019 با 99 امتیاز قهرمان شد. تیم بعدی لیگ برتری در این لیست، تیم چلسی در فصل 06-2005 است که پس از 19 بازی، 52 امتیاز کسب کرد. شاگردان ژوزه مورینیو با 91 امتیاز به دومین عنوان قهرمانی متوالی دست یافتند.
 
تنها تیمی که پس از 19 بازی اول خود حداقل 49 امتیاز کسب کرده اما در نهایت عنوان قهرمانی را کسب نکرده است، تیم لیورپول 2018-2019 یورگن کلوپ است. قرمزها در نیم فصل اول صدرنشین بودند، فقط یک بار در تمام فصل شکست خوردند، و فصل را با 97 امتیاز به پایان رساندند، این مقدار امتیاز در طول تاریخ لیگ برتر به جز 3 فصل برای قهرمانی یک تیم کافی بود. اما آن ها بدشانس بودند که زمان منچسترسیتی تحت هدایت پپ گواردیولا که توانست با 14 پیروزی متوالی و یک امتیاز اختلاف قهرمان شود، هم دوره شدند.
 
با توجه به اینکه سیتی در واقع تنها تیم دیگری است که می تواند آرسنال را بگیرد، آیا توپچی ها می توانند از تکرار تاریخ جلوگیری کنند؟
 

به قلم میلاد بهرام

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۱۶
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۲۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰