loading
در حال بررسی درخواست شما
پیشنهاد آرسنال برای کایسدو رد شد
پیشنهاد آرسنال برای کایسدو رد شد

پیشنهاد آرسنال برای کایسدو رد شد

پیشنهاد 70 میلیون پوندی توپچی ها برای مویزس کایسدو توسط برایتون رد شد

 

موضع برایتون همچنان بدون تغییر باقی مانده است و اعلام می کنند این هافبک برای فروش نیست. پیشنهاد اولیه 60 میلیون پوندی توپچی ها برای کایسدو رد شد، که باعث شد ملی پوش کلمبیایی از برایتون درخواست خروج کند. روبرتو دزربی: باشگاه آماده است بدون او به جلو برود. برایتون همچنان مصمم است که این هافبک در ژانویه به فروش نرسد و پنجره نقل و انتقالات زمستانی سه شنبه ساعت 11 شب به وقت بریتانیا بسته خواهد شد. به اسکای اسپورت نیوز گفته شده است که علیرغم دو پیشنهاد از سوی آرسنال در هفته گذشته و درخواست آشکار خود این بازیکن، موضع آنها تغییر نخواهد کرد. اگر مرغان دریایی‌آخرین پیشنهاد آرسنال را برای این بازیکن 21 ساله قبول می‌کردند، این رکورد انتقال باشگاه بود و از فروش 60 میلیون پوندی مارک کوکوریلا به چلسی در تابستان پیشی می‌گرفت. پیشنهاد اولیه 60 میلیون پوندی آرسنال برای کایسدو را رد شد، که باعث شد ملی پوش کلمبیایی از برایتون بخواهد اجازه دهد این باشگاه را ترک کند و در بیانیه ای در رسانه های اجتماعی اعلام کرد به او فرصت بزرگتری داده شود.

 

 

کایسدو که هفته گذشته به وب‌سایت رسمی برایتون گفته بود فقط بر روی باشگاه فعلی‌اش تمرکز کرده بود، پس از پست اینستاگرامش به او گفته شد تا پایان مهلت نقل و انتقالات روز سه‌شنبه از تمرین با برایتون دور بماند.

 

لئاندرو تروسارد در این پنجره با ارزش 27 میلیون پوند از برایتون به آرسنال پیوسته بود.

 

آرسنال به دلیل نگرانی در مورد عمق ترکیب، مصدومیت طولانی مدت محمد الننی و نگرانی جدید نسبت به توماس پارتی که در نیمه اول در جریان شکست روز جمعه در جام حذفی مقابل منچسترسیتی تعویض شد، به دنبال یک هافبک جدید است.

 

 

سرمربی برایتون، روبرتو دزربی می‌خواهد کایسیدو تا پایان فصل در برایتون بماند، اما می‌گوید که باشگاه "آماده است بدون او به جلو برود". دی زربی پس از پیروزی روز یکشنبه مقابل لیورپول در دور چهارم جام حذفی انگلیس گفت: "کایسدو پسر بسیار خوبی است و من می توانم او را درک کنم." وقتی 21 ساله هستید و درخواست یک تیم بزرگ را دریافت می کنید که آنها در رقابت های اروپایی بازی می کنند، می توانم درک کنم.  دی زربی در پاسخ به این سوال که آیا از پست کایسدو در شبکه های اجتماعی شگفت زده شده است، افزود: بله مطمئن نیستم که خودش بود یا نه، اگر منظور من را می فهمید..." دزربی در مورد اینکه آیا فکر می کند کایسدو تحت تأثیر دیگران قرار گرفته است، گفت: "بله همچین چیزی فکر می کنم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۲۰
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : skysports.com
بازدید: ۵۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰