loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین مصاحبه جورجینیو با باشگاه آرسنال
اولین مصاحبه جورجینیو با باشگاه آرسنال

اولین مصاحبه جورجینیو با باشگاه آرسنال

ملی پوش ایتالیایی در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی از چلسی آمد تا گزینه های آرسنال را در خط میانی در نیم فصل دوم تقویت کند و همچنین تجربه خود را به تیم جوان ما تزریق کند.
 
و در اولین مصاحبه خود با وب سایت آرسنال، بازیکن برزیلی الاصل زمانی که از علاقه ما در گذشته شنید، اعتراف کرد که علاقه او را برانگیخته و اکنون خوشحال است که بالاخره این فرصت را پیدا کرد تا پیراهن معروف قرمز و سفید ما را بپوشد.
 
جورجینیو در مورد سرمربی جدیدش گفت: "تأثیر زیادی داشت زیرا می‌دانم که قبلاً چند بار برای جذب من تلاش کرد و به دلایلی این اتفاق نیفتاد، البته نه بخاطر خواسته‌های من. پس مسلماً او تأثیر زیادی داشت."
 
"من برای این چالش جدید بسیار هیجان‌زده هستم و صادقانه بگویم نمی‌توانم منتظر حضور در زمین باشم! همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاده است. کمی تعجب کردم، اما از فرصت این چالش شگفت انگیز استفاده کردم."
 
"این پیراهن مهم است. این یک باشگاه شگفت انگیز است، یک باشگاه بزرگ، و من واقعا هیجان زده و خوشحالم که اینجا هستم."
 
جورجینیو با 10 بازی مقابل ما در دوران حرفه ای خود به تیم ما ملحش شد، از جمله در آخرین دیدار ما در لیگ برتر مقابل آبی ها در نوامبر.
 
او دیدگاهی منحصربه‌فرد در مورد نقاط قوت و ضعف ما دارد، و او با آنچه که ما در این دوره به دست آورده‌ایم، تحت تاثیر قرار گرفته است و امیدوار است که در این فصل به ما کمک کند
 
در مورد بازی نوامبر اذعان کرد: "سخت بود، زمان سختی بود! حتی در پیش فصل ما یک بازی دوستانه داشتیم و می‌توانستم احساس کنم و ببینم که آرسنال در این فصل خیلی خوب عمل خواهد کرد. بنابراین، وقتی دوباره در استمفورد بریج با هم روبرو شدیم، اصلاً برای من تعجب آور نبود."
 
"تلاش می کنم فقط انرژی مثبت، سخت کوشی و تجربه ام را برای کمک به تیم به ارمغان بیاورم. این چیزی است که من همیشه با خودم می‌آورم."
 
سعی می‌کنم فقط با تجربه‌ای که در زمان حضورم در باشگاه‌های دیگر داشته‌ام به تیم کمک کنم و برای پیشرفت و دستیابی بیشتر تیم به موفقیت هر کاری را انجام دهم. تنها چیزی که می توانم قول بدهم این است که تمام تلاشم را برای این باشگاه به کار خواهم گرفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۱۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰