loading
در حال بررسی درخواست شما
قرارداد مهاجم آرسنال تمدید شد
قرارداد مهاجم آرسنال تمدید شد

قرارداد مهاجم آرسنال تمدید شد

قرارداد مهاجم آرسنال با صدرنشین لیگ برتر تا سال 2027 تمدید شد ابریل مارتینلی با قراردادی جدید 4 سال و نیم آینده خود را به باشگاه متعهد کرده است. قرارداد قبلی این بازیکن 21 ساله قرار بود در پایان فصل آینده منقضی شود. مارتینلی در این فصل در 27 بازی برای آرسنال 7 گل به ثمر رسانده است.

گابریل مارتینلی مهاجم آرسنال قرارداد جدیدی را تا سال 2027 با این تیم امضا کرد. در مورد قرارداد جدید مارتینلی، سرمربی آرسنال آرتتا افزود: "ما خوشحالیم که گابی یک قرارداد بلند مدت جدید امضا کرده است. هواداران ما کیفیت و انرژی او را هر بار که پیراهن آرسنال را می پوشد می بینند و  هر روز در تمرینات با سخت کوشی و ارزش های مثبتش حاضر می شود. گابی هنوز خیلی جوان است، بنابراین می دانیم که هنوز چیزهای بیشتری از او در راه است و خیلی خوبه که در این سفر با هم خواهیم بود. اکنون مشتاقیم که به رشد استعداد بزرگ او ادامه دهیم و بی صبرانه منتظر بازی های او با آرسنال در سال های آینده هستیم.

" ملی پوش برزیلی که برای کشورش در جام جهانی قطر حضور داشت، از زمان پیوستن به تیم برزیلی ایتوانو در جولای 2019، 25 گل در 111 بازی در تمامی رقابت ها به ثمر رساند و جام حذفی را در سال 2020 به دست آورد. مدیر ورزشی توپچی ها ادو گاسپار اضافه کرد: "این خیلی خوب است که گابی قرارداد جدیدی با ما امضا کرده است. پایه های تیم ما همچنان بر روی استعدادهای جوان ساخته می شود، بنابراین بسیار خوب است که گابی قرارداد جدیدی امضا کرده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۲۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: نقل و انتقالات
منبع : skysports.com
بازدید: ۴۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰