loading
در حال بررسی درخواست شما
درخشش فولارین بالوگون در فرانسه
درخشش فولارین بالوگون در فرانسه

درخشش فولارین بالوگون در فرانسه

فولارین بالوگون: چگونه مهاجم قرضی آرسنال در صدر جدول لیگ 1 فرانسه در رمیس قرار دارد

فولارین بالوگون مهاجم قرضی آرسنال در حال حاضر بهترین گلزن لیگ 1 در تیم رمیس است. این بازیکن 21 ساله روز چهارشنبه پس از به ثمر رساندن گل تساوی دقیقه 96 برابر پی اس جی در آخر هفته، مقابل لوریان هت تریک کرد. بالوگون پس از دوران قرضی خود در تابستان به آرسنال بازخواهد گشت مهاجم قرضی آرسنال از کنار دروازه بان قهرمان جام ملت های اروپا، جانلوئیجی دوناروما گذشت، گل را به ثمر رساند و به سمت پرچم کرنر دوید. بالوگون با گذاشتن یک بازوی خود روی پرچم کرنر، یکی از شادی های بعد از گل قدیمی تیری هانری را پس از دست دادن با اسطوره آرسنال چند ساعت قبل از بازی تقلید کرد. این جوان 21 ساله در آن شب در توییتی نوشت: " من احترام خود را نشان دادم."

 

گل بالوگون یکشنبه گذشته به رمیس اجازه داد تا یک امتیاز از پاری سن ژرمن قهرمان بگیرد و رکورد شکست ناپذیری خود را به 12 بازی زیر نظر ویل استیل، سرمربی تازه کار نیمه انگلیسی، افزایش دهد. و این روند شکست ناپذیری در روز چهارشنبه نیز حفظ شد و به عدد 13 رسید، زیرا مهاجم زیر 21 سال انگلیس در پیروزی 4-2 مقابل لوریان هت تریک کرد تا یک هفته به یاد ماندنی برای خودش رقم بزند.  تنها ارلینگ هالند (25) و هری کین (16) در این فصل بیشتر از فولارین بالوگون در پنج لیگ بزرگ اروپا گل زده اند. اوپتا

 

 با گذشت بیش از نیمی از فصل، بالوگون با 14 گل در 20 بازی بالاتر از مسی و کیلیان امباپه، صدر جدول گلزنان لیگ 1 است. به راحتی می توان این فصل را به عنوان یک فصل موفقیت آمیز برای او معرفی کرد، اما این اولین باری نیست که بالوگون در کانون توجه قرار می گیرد. این مهاجم ناشناس در اولین باخت مقابل برنتفورد به دلیل شیوع ویروس کرونا که الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ آن بازی را از دست دادند، در ترکیب اصلی آرسنال قرار گرفت.

 

بالوگون زمانی که فصل گذشته با باخت آرسنال مقابل برنتفورد آغاز کرد، با مشکل مواجه شد

برخی بی تجربه بودن این بازیکن را دلیل تعویض زود هنگامش در دقیقه 59 می دانستند، اما کسب تجربه برای این بازیکن خام باعث شد در این فصل فوتبالی تعداد گل بیشتری از مجموع گل های الکساندر لاکازت و اوبامیانگ ثبت کند.

در واقع، تنها ارلینگ هالند و هری کین در تمام رقابت‌ها در پنج لیگ بزرگ اروپا در این فصل بیشتر از بازیکن قرضی آرسنال گل زده‌اند.

در واقع تنها ارلینگ هالند و هری کین گل های بیشتری به ثمر رسانده اند

این یک گام بزرگ نسبت به مهاجمی است که فصل گذشته در 18 بازی چمپیونشیپ برای میدلزبورو تنها 3 گل به ثمر رساند. اما این همان دوره سخت و دشواری بود که میکل آرتتا در جستجوی آن بود.

 

بازیکنان جوان آرسنال همگی در چند سال اخیر دچار مشکلاتی شده‌اند. امیل اسمیت روو یک دوره قرضی مملو از مصدومیت در لایپزیش داشت و بدون بازی کردن به آرسنال بازگشت. ادی انکتیا زیر نظر مارسلو بیلسا روی نیمکت لیدز نشست.

آرتتا در مارس سال گذشته، زمانی که بالوگون در چمپیونشیپ حضور داشت، گفت: "می توانید ببینید که او چگونه در حال پیشرفت است." "این کار جزئیات بیشتری در مورد اینکه بهترین حرکت برای ادامه پیشرفت او چیست، به ما می دهد، زیرا او پیشرفت کرده است و ما می خواهیم او بخشی از آینده ما باشد."

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۲۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۴۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰