loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از شکست مقابل اورتون
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از شکست مقابل اورتون

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا بعد از شکست مقابل اورتون

درمورد بازیکنانی که امروز در بهترین فرم خود نبودند :
🔸من فکر می‌کنم اورتون واقعا خوب بود، در ابتدا باید به آن‌ها تبریک بگویم که آن‌ها شرایط را تغییر دادند. فکر می‌کنم آن‌ها بازی را بردند چون واقعا از ما بهتر بودند. بدیهی است که به نتیجه‌ای که می‌خواستیم نرسیدیم، اما عملکرد آن چیزی را که انجام می‌دادیم منعکس نمی‌کند.

درمورد تأثیر هواداران بر جریان بازی :
🔸ما نمی‌توانیم انرژی‌ که آن‌ها می توانند به تیمشان تزریق می‌کنند را کنترل کنیم. مطمئن بودم که انرژی هواداران برای ما مشکل ساز خواهد شد. مسئله این است که ما باید تلاش می‌کردیم تا جایی که می‌توانستیم آن‌ها را ساکت نگه داریم و سعی می‌کردیم ناامیدی در آن‌ها ایجاد کنیم. لحظاتی بود که موفق به انجام آن شدیم و نیز لحظاتی بود که به آن‌ها فرصت دادیم تا به آن مرحله برسند.

درمورد روی به بازی احساسی آوردن بازیکنان تیم :
🔸در 12/15 دقیقه آخر به خصوص بعد از ایجاد تغییرات، شروع به زدن ضربات آزاد و تصمیمات عجولانه زیادی کردیم که مشخصاً دقیقاً همان چیزی است که آن‌ها می‌خواستند، سرعت بازی را کم کنید، همه چیز را با صدای بلند انجام دهید. ما به اندازه کافی خوب بازی را مدیریت نکردیم.

درمورد آنچه که او می‌خواهد تیم در بازی بعدی انجام دهد :
🔸می‌خواهم تیم بداند که چقدر آن‌ها را دوست دارم. من الان خیلی بیشتر از سه ساعت پیش، یک هفته پیش، یک ماه پیش، سه ماه پیش آن‌ها را دوست دارم. وقتی بازیکنان برنده می‌شوند و بازی می‌کنند بسیار آسان است که در کنار بازیکنان باشی. این لحظه‌ای است که بازیکنانم را بیشتر دوست دارم، کادرفنی را بیشتر دوست دارم. این مسیر سخت و چالش برانگیز خواهد بود و سنگ‌های بزرگتری در این میان وجود خواهد داشت که ما باید بر آن غلبه کنیم و اکنون می‌خواهیم در هفته بسیار خوب آماده شویم تا در سطح احساسی و روحیه مناسب به شنبه برسیم تا کامل باشیم.

درمورد اینکه چگونه تیم می‌تواند پس از دومین شکست فصل لیگ را ادامه دهد :
🔸بهترین راه برای انجام این کار این است که بفهمیم چه کسی هستیم، چرا به جایی که هستیم رسیده‌ایم و سپس شروع به انجام درست همه کارهای اساسی کنیم، همانطور که می‌خواهیم بازی کنیم و چگونه به صورت فردی و جمعی بهتر این کار را انجام دهیم.  سپس حق برنده شدن در بازی ها را به دست خواهید آورد.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۳۱
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰