loading
در حال بررسی درخواست شما
اولین بازی جورجینیو با کابوس همراه شد
اولین بازی جورجینیو با کابوس همراه شد

اولین بازی جورجینیو با کابوس همراه شد

آرسنال قرارداد جورجینیو را در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات زمستانی تکمیل کرد. پس از رد ۲ پیشنهاد برای کایسدو، آرتتا این هافبک ایتالیایی را گزینه مناسبی برای تقویت میانه زمین توپچی‌ها تشخیص داد و با هزینه ۱۲ میلیون پوندی به امارات منتقل شد.

آرتتا فاش کرده بود که در گذشته چگونه برای جذب جورجینیو تلاش کرده و چقدر هیجان‌زده است که در نهایت با این ملی پوش ایتالیایی همکاری کند. تجربه و کیفیت جورجینیو برای توپچی‌هایی که‌امیدوارند چالش قهرمانی خود در لیگ برتر را حفظ کنند، مناسب بود.

این هافبک ایتالیایی بعدازظهر شنبه در ترکیبی که مقابل اورتون قرار گرفت به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمد و اولین بازی خود را پس از ورود در دقیقه ۵۹ در گودیسون پارک انجام داد. متأسفانه برای جورجینیو، معرفی او کاملاً مطابق برنامه پیش نرفت زیرا جیمز تارکوفسکی تنها ۶۰ ثانیه پس از اولین بازی جورجینیو گل پیروزی بخش تافی‌ها را به ثمر رساند.

هواداران توپچی ها‌ امیدوار بودند که شروع قدرتمندی از ستاره سابق چلسی ببینند، اما اولین بازی او به سرعت برای این هافبک تکنیکی به یک کابوس تبدیل شد. این یک مسابقه فیزیکی در گودیسون پارک با بازیکنانی مانند آمادو اونانا، ادریسا گانا و عبدالله دوکوره بود که باعث دردسر‌های شدیدی برای توماس پارتی و گرانیت ژاکا هم در طول مسابقه شده بودند.

جورجینیو به زمین آمد تا سعی کند تا بازی توپچی‌ها را در یک منطقه کلیدی از زمین کنترل کند، اما برنامه آرتتا آنطور که او‌ امیدوار بود به نتیجه نرسید. پس از گل تارکوفسکی، اورتون به حالت دفاعی سرسخت خود بازگشت و فقط این بازیکن ایتالیایی نبود که برای باز کردن دفاع تافی‌ها تلاش کرد، مارتین اودگارد نیز در این بازی نا‌امید‌کننده ظاهر شد و جای خود را به فابیو ویرا داد.

تنها هفت دقیقه مانده به پایان جورجینیو توپ را در یک منطقه خطرناک مقابل دروازه آرسنال از دست داد اما نیل موپی نتوانست اختلاف را به ۲ گل افزایش دهد.

قضاوت برای یک بازی نیم ساعتی در مرسی ساید برای او هنوز زود است و طرفداران منتظر اولین بازی خانگی او مقابل برنتفورد هستند تا توانایی حفظ توپ و بازیسازی خود را به نمایش بذارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۲۰ ۰۴:۳۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : کانون رسمی هواداران آرسنال
بازدید: ۴۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰